یار مهربان رایگان میهمان طارمی‌ها می‌شود

[ad_1]

ایسنا/زنجان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طارم، گفت: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

منوچهر شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با پربایی نمایشگاه به مناسبت دهه فجر در طارم، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر نمایشگاه‌ کتاب با ۲۰ درصد تخفیف، نمایشگاه ۱۱۰ قطعه از آثار هنرمندان طارم، روزنامه‌های اوایل و قبل از انقلاب و عکس‌های زمان انقلاب از ۱۲ بهمن تا پایان دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده‌ است.

وی با بیان اینکه شب شعر، جشن انقلاب، محفل انس با قرآن و جشن‌های مختلفی در مراکز مختلف طارم به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و همه افراد می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته و با تخفیف کتاب‌ها را بخرند.

این مسئول تصریح کرد: در روز اول افتتاح نمایشگاه‌ها در این شهرستان استقبال خوبی توسط هنرمندان، مسئولان و مردم صورت گرفت و معتقدیم اگر تبلیغ و اطلاع‌رسانی خوبی انجام شود، طارمی‌ها از نمایشگاه‌های برپا شده استقبال می‌کنند.

شعبانی با بیان اینکه در طارم هنرمندان خوبی فعالیت دارند، ادامه داد: این شهرستان وضعیت متوسطی در زمینه فرهنگ و هنر دارد، البته حدود دو سالی است که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا هنرمندان کمتر در برنامه‌های حضور داشته‌ باشند ولی طی چند ماه اخیر دوباره انجمن‌های هنری طارم مانند تئاتر، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و … فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طارم با بیان اینکه نیروهای فرهنگ و ارشاد اسلامی طارم در برخی مواقع غیر از وقت کاری و در شب‌ها نیز سالن‌ها را برای فعالیت هنرمندان باز کرده و حضور دارند تا آن‌ها تمرین کنند، خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان برای هنرمندان است و همه ما در اینجا برای هنرمندان کار می‌کنیم و توصیه می‌کنیم هنرمندان در این مکان حضور یافته و از ظرفیت آن استفاده کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای روز

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *