کمپرسور دانفوس و نکاتی مهم درباره آن Newseo Academy

کمپرسور دانفوس و نکاتی مهم درباره آن – Newseo Academy
کمپرسور دانفوس

در نمودار های زیر منحنی عملکرد کمپرسور اسکرال دانفوس سری H در شرایط پایدار و بر اساس دماهای اواپراتور و کندانسور نشان داده شده است. اندازه لوله ی متصل به خروجی و ورودی در این سری از کمپرسور ها به ترتیب 1/2 اینچ و 5/8 اینچ طراحی شده است. یک حداکثر و حداقل ولتاژ اسمی وجود دارد، که به ترتیب 240 و 220 ولت در 50 هرتز می باشند. کمپرسور پیستونی منیروپ دانفوس مدل MT36-5VI یکی از ویژگی های مهم کمپرسور پیستونی منیروپ دانفوس ایمنی بالا در برابر ضربه به هنگام ورود مایع مبرد به کمپرسور است منبع تغذیه در کمپرسور دانفوس MT36-5VI به صورت 50 هرتز، تک فاز و 240-220 ولت می باشد. در مقایسه با روغن های معدنی، پایداری حرارتی و قابلیت مخلوط شوندگی با مبرد در این نوغ روغن بالاتر است. باید توجه داشت کمپرسور اسکرال دانفوس سری H شارژ شده با روغن فوق را نمی توان با مبردهای گروه HFC استفاده نمود. بر این اساس تیم تحقیق و توسعه دانفوس از ابزارهای پیشرفته و آزمایشگاه ها برای بهبود دوام کمپرسور در بسیاری از کاربردهای مختلف استفاده می کند. Data h᠎as ᠎been gen erated with t he  help of GSA Content Gen erat​or  DEMO.

SH و WSH به مدت ده سال است که تولید و استفاده می شود.

برای این نوع کمپرسور ها از پیستون هایی که توسط یک میل لنگ حرکت می کنند برای تراکم یا فشرده سازی و رساندن مبردها به فشار بالا استفاده می کند. این نوع روغن از لحاظ توانایی جذب رطوبت شبیه روغن نوع پلی استری یا POE عمل می کند. سپس این نیروی متخصص با بیان برآورد هزینه، با رضایت شما، دست به کار شده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه، اقدامات لازم را به عمل میاورد. لازم بذکر است که کمپرسور پیستونی منیروپ دانفوس مدل MT36-5VI، قابل اتصال به شیر برقی (v06-v09) میباشد. این کمپرسور در سری های H , SM , SY , SZ , کمپرسور دانفوس tls5ft SH و WSH به مدت ده سال است که تولید و استفاده می شود. نام دیگر کمپرسور منیروپ کمپرسور پیستونی است، که در سه مدل اصلی MT، MTZ و NTZ توسط این شرکت ارائه میشود. کمپرسورهای این برند شامل دو دسته پیستونی و اسکرال است؛ که خود کمپرسورهای سیلندر-پیستونی دانفوس شامل سریهای MT، MTZ و NTZمیباشند. این گروه کمپرسورها بسته به ظرفیت و مدل در دو رنگ آبی و مشکی قابل ارائه می باشند. این کمپانی برای اینکه شما بتوانید کمپرسور معادل با دیگر برند ها را انتخاب نمایید نرم افزاری ارائه کرده است که امکان مقایسه دستگاه ها و تشخیص قدرت کمپرسور دانفوس را در خود دارد و همچنین دارای مشخصات کمپرسور دانفوس در مدل های مختلف می باشد.

کمپرسور دانفوس

دامون برای تمامی کالاهای عرضه شده توسط خود ضمانت اصالت کالا و همچنین عودت ۷ روزه ی کالا را در نظر گرفته است. این پرداخت پس از حصول اطمینان از موجودی کالا و زمان تحویل از طریق همراه بانک، اینترنت بانک، عابر بانک، و یا انتقال وجه توسط شعب بانک مقدور می باشد. همانطور که قبلا هم گفتیم، در هنگام مشاهده هرگونه از مشکلات ذکر شده میتوانید با مشاورین گروه ابتکار سرویس تماس حاصل فرمایید و در صورت لزوم، در سریع ترین زمان از خدمات این شرکت، در زمینه تعمیر و یا تعویض موتور یخچال دانفوس ، بهره ببرید. شیشه محافظ IP کمپرسور پیستونی منیروپ دانفوس مدل MT36-5VI از نوع استاندارد IP55 و اتصلات به کار رفته در این کمپرسور از نوع روتولاک است. با این تفاوت که روغن نوع PVE از لحاظ شیمیایی تمایلی به واکنش با آب ندارد. از روغن معدنی P160 و مبرد R22 در این کمپرسور ها استفاده می شود. روغن کمپرسور دانفوس مناسب برای انواع کمپرسورهای منیروپ و اسکرال و روتاری دانفوس است.

This has be en g᠎enerat​ed by ᠎GS​A  Cont ent  Gene ra᠎tor ​DE MO!

پیستونی سری NTZدر ۷ مدل متنوع طراحی و تولید میشود.

کمپرسور پیستونی دانفوس دارای اجزا و قسمتهای مختلفی است که در داخل پوسته کمپرسور قرار گرفتهاند. علاوه بر این، گرم شدن روغن باعث بهتر شدن عمل روانکاری در داخل کمپرسور میگردد. برای اینکه حرکت ماده ی مبرد داخل سیکل تبرید براحتی انجام شود، این کمپرسور بعد از محل قرارگیری اواپراتور و قبل از محل قرارگیری کندانسور در سیستم قرار دارد. در نتیجه میزان تشکیل اسید در آن کمتر و وکیوم سیستم برودتی راحت تر انجام می گیرد. پرداخت در محل: فروشگاه بامین تهویه این امکان را برای مشتریان ساکن تهران فراهم ساخته که اجناس با ارزش کمتر از ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال را بصورت پرداخت در محل پس از تحویل کالا، خریداری نمایند. کمپرسورهای اسکرال دانفوس سری SH ،SM ،SY ،HRM و HLM در ایران به مشتریان ارائه میشود. کمپرسور دانفوس پیستونی سری NTZدر ۷ مدل متنوع طراحی و تولید میشود. کمپرسور اسکرال دانفوس سری H جهت استفاده در کاربری های برودتی با دمای بالا و در سه گروه تجاری، مسکونی و تجاری سبک در دو کارخانه آمریکا و چین دانفوس تولید و در بازار عرضه می گردند. کمپرسور پیستونی دانفوس Maneurop® طراحی شده برای کاربری صنعتی با طیف گستردهای از شرایط عملیاتی است. یک دیگر از محصولات کمپانی دانفوس، کمپرسور اسکرال Danfoss می باشد که سازگار با گاز مبرد R22 می باشد و به طور کلی به دو سری S و H تقسیم می شود که برای کاربری های مختلف تهویه مطبوع و مصارف صنعتی مناسب می باشد.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *