کمپرسور اسکرو بیتزر HSN مناسب برای انواع کاربردهای زیرصفری

کمپرسور اسکرو بیتزر HSN مناسب برای انواع کاربردهای زیرصفری
کمپرسور اسکرو بیتزر

کاهش افت جریان های داخلی. یکی دیگر از کنترل های قطعه SEE1 کمپرسور اسکرو، کنترل دور کمپرسور اسکرو میباشد. عمل فشار سازی و متراکم کردن بخار مبرد در کمپرسور اسکرو توسط چرخش روتور انجام می گیرد. در سال 2013 بیتزر اقدام به خرید شرکت آلمانی Armaturenwerk altenburg Gmbh نمود و در سال 2014 اقدام به احداث کارخانه دیگر خود در چین کرد. شرکت بیتزر BITZER از معتبرترین برندهای آلمانی کمپرسور در ایران با ضمانت خرید و قطعات یدکی در دسترس اعتبار مناسبی در ایران دارد. توصیه می شود برای خرید کمپرسور کامپکت بیتزر حدالامکان کمپرسور دست دوم خریداری نکنید و دقت کنید که کمپرسور تقلبی را به عنوان محصول وارداتی اشتباه نگیرید به همین منظور توصیه می شود با خرید از یک شرکت معتبر محصول خود را تضمین کنید . برای مشاوره می توانید با کارشناسان فنی گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید. برای گـرفتن مشاوره ، اطلاع از قیمت و سفارش کمپرسور های اسکرو بیتزر با ما تماس بگیرید . می توانید برای اطلاع از جدید ترین قیمت های فروش کمپرسور اسکرو بیتزر با واحد فروش ما در ارتباط باشید. به منظور استعلام لیست قیمت کمپرسور سمی هرمتیک کامپکت بیتزر و یا در صورت درخواست واردات موارد خاص که موجودی در داخل نمی باشد می توانید از طریق راه های ارتباطی با گذرگاه صنعت و تجارت در ارتباط باشید .

کمپرسور اسکرو بیتزر

Content has been created  wi th the help of G​SA Conten t Gene ra to᠎r ​DE​MO !

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. از نکات قابل توجه این کمپرسور ها، طراحی پیشرفته و راحتی و پایداری بسیار بالای آن ها می باشد، که عمر مفید آن ها را طولانی کرده است.کمپرسور اسکرو بیتزر CSH 8563-125Y دارای وزن تقریبی 860 کیلوگرم و نسبت پیچش 50/50 می باشد. همانطور که اشاره شد روتورها اجزای داخلی و در حال چرخش کمپرسور اسکرو می باشند. برای کارکرد پیوسته، مهم است که کارکرد کمپرسور در این محدوده باقی بماند. تنوع در ساختار و تکنولوژی تراکم و همچنین توان کمپرسورها باعث گردیده تا برای هر کاربری و ظرفیتی، کمپرسور مناسب آن وجود داشته باشد. در کل به طور گسترده ۴ نوع کمپرسور پر کاربرد در صنعت چیلر سازی کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از کمپرسورهای شرکت بیتزر Bitzer ، هنبل Hanbell ، کوپلند Copeland و دانفوس Danfoss که بیتزر از جمله قدیمی ترین شرکت هاست که سال هاست در ایران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گسترده داشته است. با چرخش دو مارپیچ، بخار مبرد در راستای محور چرخش وارد کمپرسور شده و پس فشرده شدن از آن خارج می گردد. سیستم سیکل تبریدی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهمترین آنها کمپرسور است که به قلب تپنده در این سیستمها معروف است.

این نوع کمپرسور اسکرو Screw compressor از دو روتور دروازه ای Gate rotor و یک مارپیچ اصلی تشکیل شده است. برخلاف نوع Single این نوع کمپرسور از دو مارپیچ نر و ماده تشکیل شده که در درون یکدیگر چرخش می کنند.. در نمودار زیر نشان داده شده از بیشتر یا کمتر شدن تراکم، نسبت تراکم سیستم (CR) بایستی برابر نسبت تراکم داخلی کمپرسور (Pi) باشد. نسبت حجم مستقیما بر از تراکم داخلی (Pi) تاثیر میپذیرد. در کمپرسور های سیلندر پیستونی با توجه به شرایط کارکردشان این نسبت تراکم متناسب با نسبت فشار میباشد و سوپاپ کمپرسور سیلندر پیستونی با توجه به متراکم کردن مبرد در محفظه سیلندر به محض رسیدن به مقدار فشار دیسشارژ سوپاپ باز گشته و مقدار تراکم حجم با فشار متناسب است. کمپرسور اسکرو را می توان با نسبت حجم ساکشن به حجم دیسشارژ در کمپرسور مشخص کرد. از دیگر ویژگی های این کمپرسور می توان به بازدهی بالا و در مقابل وزن کم آن اشاره کرد. در کمپرسورهای اسکرو باید دور کمپرسور ساعت گرد باشد و در صورتی که دور کمپرسور برعکس گردد باعث آسیب شدید و خرد شدن روتورها میگردد. در صورتی که تعداد خاموش روشن شدن های کمپرسور اسکرو از این تعداد بالاتر رود باعث آسیب به سیم پیچ کمپرسور اسکرو میگردد.

در کمپرسورهای اسکرو نیز به دلیل قرار گرفتن کارتر روغن در محفظه دیسشارژ و گاز داغ، دمای روغن بالا میرود. در حال حاضر استفاده از کمپرسور اسکرو twin به نسبت نوع single در سیستم های برودتی بسیار مرسوم تر است. خیر، کمپرسورهای سیلندر پیستونی بیتزر در دو نوع باز و نیمه بسته طراحی و تولید میشوند. در این چیلرهای تراکمی اسکرو در مقایسه با چیلرهای تراکمی سیلندر پیستونی، دارای جریان مبرد یکنواخت میباشد. در صورتی که سیم پیچ در سوخته شود. کارکرد در دمای اشباع خیلی پایین می تواند باعث مشکلات روغن و خنک کردن سیم پیچ شود و کارکرد در دماهای بالای اشباع کندانس می تواند باعث کوتاه شدن عمر کمپرسور به دلیل نامناسب بودن خنک کاری سیم پیچ و محفظه کمپرس کردن شود. دمای عملکردی این نوع کمپرسور بالای صفر میباشد اما در صورت تعیین شرایط مناسب (دمای کندانس پایین و دمای اواپراتور بالا)، میتوان از آن در سیستمهای زیر صفری نیز استفاده نمود. در ابتدا، شروع کار شرکت بیتزر طراحی و تولید اکسپنشن ولوهای ترموستاتیک جهت سیستمهای برودتی و تهویه مطبوع بود که در ادامه، در سال 1940 اقدام به طراحی و تولید اولین کمپرسور برودتی خود از نوع سیلندر پیستونی نوع باز نمود. در شکل زیر عملکرد سیستم لیکویید اجکشن کمپرسور اسکرو را مشاهده میکنید.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *