پارادوکس در فدراسیون فوتبال! – ایسنا

[ad_1]

از آخرین جلسه و گردهمایی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیش از ۶۰ روز می‌گذرد و در این مدت اتفاقات بسیاری رخ داده و اختلافاتی هم میان اعضا پدید آمده است.

به گزارش ایسنا، از آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیش از دو ماه می‌گذرد؛ جلسه‌ای که در نخستین روزهای آبان ۱۴۰۰ برگزار شد و از آن پس با وجود بروز اتفاقات مختلف، هیچ گاه اعضای هیات رئیسه گرد هم نیامده‌اند.

شکایت یک شرکت خارجی در زمینه برگزاری مسابقات دوستانه، بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال، حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران، احتمال صعود تیم ملی در ماه‌های آینده، برگشت خورد سیستم کمک داور ویدویی به علت وجود شائبه در این پرونده و … از اتفاقاتی بود که فدراسیون فوتبال با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده اما در این مدت هیچ جلسه‌ای میان اعضای هیات رئیسه برگزار نشده است.

به این مسائل باید وضعیت ابهام برانگیز حضور برخی از اعضا مانند مهرعلی و بهاروند در هیات رئیسه را هم اشاره کرد که از زمان قانونی حضور آن‌ها چندین ماه گذشته اما فدراسیون فوتبال هیچ توجهی به این مسائل ندارد.

در این مدت، اختلافاتی هم میان برخی از اعضای هیات رئیسه بروز کرده است. بعد از استعفای مهرداد سراجی از سرپرستی کمیته فوتسال به علت آنچه اختلاف با شهاب‌الدین عزیزی خادم نامیده شد، او در مدت زمان اخیر علیه برخی از سیاست‌های این فدراسیون  و سازمان لیگ هم اظهارنظر کرده و از منتقدان کنونی این مجموعه به شمار می‌رود که در هیات رئیسه هم حضور دارد.

به این اتفاق باید استعفای احمدرضا براتی از کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال را هم اضافه کرد که دومی در فاصله چند ماه تا اتمام ضرب الاجل فیفا برای اصلاح اساسنامه به وقوع پیوسته است. این اتفاق هم به علت بروز برخی اختلاف‌ها میان براتی و رفیعی (مشاور عزیزی خادم) رخ داده است و طرفین اظهاراتی هم علیه همدیگر داشته اند.

در این مدت شایعات زیادی هم در ارتباط با شهره موسوی، نایب رئیس بانوان عزیزی خادم وجود داشت که روی اقدامات او در حوزه زنان سایه انداخت.

با این همه و با پرونده‌های مختلفی که در چند ماه اخیر به وقوع پیوسته است، عزیزی خادم هیچ تمایلی برای برگزاری جلسه هیات رئیسه این فدراسیون از خود نشان نداده است و سوال موجود این است که آیا این تصمیم به بروز برخی اختلافات داخلی مرتبط است یا خیر!

فدراسیون فوتبال باید تا پایان سال جاری تصمیم خود برای برگزاری مجمع این فدراسیون را بگیرد. طبق قانون، سالانه باید حداقل یک جلسه مجمع این فدراسیون برگزار و مباحث مختلف از جمله عزل و نصب‌ها در هیات رئیسه و برخی کمیته‌ها و صورت‌های مالی به تصویب اعضا برسد اما تاکنون جلسه‌ای با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار نشده که درباره برگزاری مجمع هم تصمیم گیری شود.

این اتفاقات در شرایطی است که عزیزی‌خادم بارها و بارها در مصاحبه‌ها و اظهارات خود به حدی برای شنوندگان و مخاطبان خود از تعامل و همکاری سخن گفته که هم این جملات را از حفظ هستند اما در عمل هیچ تصویری از این موضوع نیست. 

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای روز

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *