نظری: قیمت برنج برای تولیدکننده مشکل دارد

[ad_1]

نمایندگان خمینی در مجلس یازدهم با استناد به قانون صمت وزارت جهاد و با توجه به تصمیم وزارت صمت با گرانی برنج و گوشت مخالفت کردند. برنج متفکر.

علیرضا نظری در گفت وگو با ایسنا، به تشریح دستور قیمت برنج و گوشت پرداخت. جهاد. بر اساس قانون انتزاع، قیمت گذاری برنج، گوشت و مرغ بر عهده ستاد تنظیم بازار است که وزارت جهاد کشاورزی بر آن نظارت دارد.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس با ابراز تعجب از دستور وزیر صامت مبنی بر دستور قیمت برنج گفت: باید به این موضوع فکر کرد که وزارت جهاد کشاورزی در مورد وظایف وزارت معادن تصمیم گیری می کند. ” .

جیب تولیدکنندگان با سیاست های حمایتی دولت نباید خالی شود

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم در اعتراض به افزایش قیمت ها گفت: سیاست های حمایتی دولت نباید جیب تولیدکنندگان را خالی کند. قیمت گذاری همه اقلام به تولید کننده لطمه می زند. قیمت کالا در بازار باید بر اساس قیمت بازار و سود قانونی باشد. در صورت عدم تعادل فرمول فوق، دولت باید ابزارهایی را در اختیار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار دهد.

نظری در ادامه گفت: به عنوان مثال زمانی که قیمت مرغ در کشور گران می شد; دولت واردات مرغ را به کشور افزایش داد و بازار را متعادل کرد. متعادل نگه داشتن بازار نباید برای تولیدکننده مشکلی ایجاد کند. اساساً در سیاست های وزیر جهاد و کمیسیون کشاورزی هیچ فشاری بر تولیدکنندگان وارد نمی شود. نظم قیمت ها تولید کننده را نابود می کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *