موج ششم کرونا فروکش کرد/ شهرهای اردبیل نارنجی و زرد شدند

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: آمار و اطلاعات حاکی از فروکش شدن موج ششم کرونا در استان اردبیل است و امیدواریم طبق پروتکل بهداشتی این روند ادامه داشته باشد.

علی محمدی 15 اسفندماه در نشستی در ستاد کرونا در شهر اردبیل گفت:

وی افزود: با وجود پایین بودن میزان پذیرش و مراجعه به مراکز درمانی، آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان بالا است و در هفته گذشته به طور میانگین روزانه 4 تا 8 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعداد بستری‌ها را ۱۹۹ نفر و بیماران بدحال را ۴۸ نفر اعلام کرد و گفت: تمامی شهرهای قرمز استان پس از خروج از وضعیت بحرانی کرونا قرمز، نارنجی یا زرد شده‌اند.

محمدیان افزود: اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، گرمی، بیله سوار، کوثر و نیر در جایگاه نارنجی کرونا و خلخال، سرعین، نمین و اصلاندوز نیز در رده زرد قرار دارند.

وی در قسمت دوم سخنان خود خاطرنشان کرد: هموطنان در شب سال نو و در روز عید سعید فطر می توانند با رعایت موازین بهداشتی به کاهش وضعیت پیک ششم کمک کنند تا شاهد خاصی نباشیم. مشکلات در سال جدید عود بیماری عروق کرونر قلب.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه گفت: مراکز تزریق واکسن آماده 2 نوبت برای بزرگسالان برای نوبت اول تا سوم و برای کودکان در خدمت هموطنان هستند. اردبیل دارای 4 مرکز یکپارچه و بیش از 21 مرکز بهداشتی درمانی است. در این منطقه. آماده خدمت هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *