مشکلات کشتی گیران سنگین وزن ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا

[ad_1]

هانیه عاشوری می گوید حریفش تمرینی ندارد و باید با کشتی گیران کم وزن تمرین کند و رقابت کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی فرنگی بانوان ایران اواخر اردیبهشت ماه رقابت های قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و به مرحله نخست این اردو راه یافت. دو مرحله دیگر از اردو تا زمان اعزام برگزار می شود.

هانیه عاشوری ملی پوش سنگین وزن ایران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت اردوهای ملی گفت: اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم. آقای دبیر هم به اردو آمدند و در مورد مسابقات صحبت کردند. قول هایی هم به ما دادند که امیدوارم عمل کنند.

وی درباره جایگاه خود در شرق آسیا گفت: از جایگاهم راضی هستم و تا زمان مسابقات آمادگی خوبی خواهم داشت. در روزهایی که اردوی ملی نداشتیم، فقط به این دلیل تمرین می کردم که نه در استان خود و نه در اردوی ملی حریف تمرینی ندارم.

عشائوری در ادامه در این خصوص گفت: وزنم 130 کیلوگرم است اما حریف تمرینی ام در اردوی تیم ملی 76 کیلوگرم است و باید طوری تمرین کنم که تحت فشار قرار نگیرد. این خیلی روی کارم تاثیر گذاشت چون نمی توانستم مهارت هایم را به درستی تمرین کنم.

ملی پوش سنگین وزن ایران که در مسابقات قرقیزستان به مدال نقره رسید، گفت: نایب قهرمانی در قرقیزستان به خاطر قدرت و تمرینم نبود، بلکه به خاطر طلا نشدن بود. با آقای دبیر هم صحبت کردم که یک داور با ما به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستند که اگر با او ناعادلانه شد، ما هم بخواهیم، ​​اما ایشان گفتند تاثیری ندارد.

عاشوری در پایان گفت: از شما می خواهم به کشتی بانوان توجه بیشتری داشته باشید تا دختران ناامید نشوند. فدراسیون دلسوز است اما این حمایت ها باید بیشتر باشد و در زمینه هایی مثل کار و دانشگاه از دختران حمایت کند. تا الان میخواستم برم سرکار ولی نشد. البته آقای دبیر گفت کار پیدا کن اگر لازم شد بهت نامه میدم. از طرفی از آنها خواستیم پول بدهند اما گفتند پول نداریم.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *