مبدل حرارتی تامین کالا پوسته و لوله

مبدل حرارتی – تامین کالا پوسته و لوله
مبدل حرارتی صفحه ای پلیت , پلیت مبدل حرارتی صفحه ای, خرید مبدل حرارتی صفحه ای, مبدل حرارتی صفحه ایی, مبدل حرارتی صفحه ای جوشی, خرید مبدل صفحه ای, مبدل صفحه ای حرارتی, مبدل حرارتی صفحه ای گسکت دار, مبدل های حرارتی صفحه ای پره دار, مبدل های حرارتی صفحه ای

چون در این فضا نمیتوان لولهای به کار برد، این فضا بلااستفاده میماند و بازده این مبدلها کاهش مییابد. از انواع مبدل حرارتی لوله ای Tube Heat Exchanger، مبدلهای حرارتی پوسته و لولهای بوده از لولههایی با مقطع دایرهای که در پوستهای استوانهای شکل قرار گرفته اند ساخته میشوند.

همچنین نکته دیگر این است که محصولات بارمان صنعت به عنوان بهترین تولید کننده انواع مبدل حرارتی صفحه ای برای انواع پروژه ها و مصارف مختلف تولید می شوند و مجموعه متنوعی از مبدل های حرارتی را شامل می شوند.

مجموعه صفحات، متشکل از دو صفحه انتهایی و صفحات میانی ، با استفاده از مواد متصل کننده در شرایط خلاً و در دمای بسیار بالا به یکدیگر متصل میشوند؛ این نوع اتصال، یک مبدل حرارتی یکپارچه را تولید می کند.

این مبدل حرارتی صفحه ای تولید شده توسط مجموعه بارمان صنعت به عنوان بهترین تولید کننده انواع مبدل حرارتی صفحه ای بازدهی بیشتری نسبت به مبدل های مشابه دارد زیرا نسبت به سایر مبدل ها انتقال حرارت در محصول تولیدی این شرکت بسیار بهتر است. This a rticle h as  been  do ne ᠎with G​SA  Con​tent Generator Demov᠎ersion.

این محصول در بسیاری از کاربردهای مهندسی مانند سیستمهای تبرید، گرمایش و تهویه مطبوع، نیروگاهها، سیستمهای پردازش شیمیایی، سیستمهای پردازش مواد غذایی، رادیاتورهای خودرو، واحدهای بازیابی گرمای اتلاف، پیش گرم کن های هوا، اکونومایزرها، اواپراتورها، سوپرهیترها، کندانسورها و برج های خنک کننده مورد استفاده در نیروگاه کاربرد دارد.

سیال خنک کننده در این مبدل ها می تواند مایع مبرد یا آب خنک از چیلر باشد. از انواع مختلف این محصول می توان به مبدل حرارتی لوله ای، حلزونی شکل، لاملا، هواخنک و پره دار اشاره کرد.

Th᠎is c ontent w​as gen​er​ated with the ᠎he lp ᠎of GSA Conte nt Generator D emov er᠎si᠎on .

یکی از جدیدترین انواع آن مبدل حرارتی صفحهای است که از صفحات نازکی (صفحات موجداریا صاف) برای انتقال حرارت استفاده میکند.

اگر سیال عاری از هرگونه ذرات الودگی باشد برای مبدل نو همیشه امکان دارد ذراتی در سیستم باقی مانده باشد .

مبدل صفحه ای حلزونی برای سیالاتی که تمایل به رسوب دهی دارند و یا آلوده به ذرات هستند، مناسب است که علت این امر بزرگی نسبی عرض کانال است.

صفحات با شیارهای کم عمق برای سیالات با ویسکوزیته کم و صفحات با شیارهای عمیق برای سیالات با ویسکوزیته بالا کاربرد دارند.

به طور مثال مصرف انرژی این دستگاه باید کم و بهینه باشد. برای مثال یکی از نکات این است که مبدل حرارتی صفحه ای تولید شده توسط این مجموعه از نظر ابعاد به گونه ای هستند که کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند.

جدا از مباحث ذکر شده بیایید تا نگاهی به شرایط خرید مبدل صفحه ای بیاندازیم. اغلب از مواد لاستیکی برای این کار استفاده میشود اما ماکزیمم فشار و درجه حرارت کاربردی نباید از bar ۲۷ و ۱۲۷ درجه سانتیگراد تجاوز نماید. Th​is art ic le was generated ᠎with GSA Con te᠎nt G en᠎erator Dem᠎ov er᠎sion᠎!

مبدل حرارتی صفحه ای واشردار ، یکی از انواع مبدل های حرارتی صفحه ای است که مانند سایر مبدل های حرارتی قابل استفاده در صنعت، به منظور تبادل حرارت میان سیالات متفاوت به کار می رود.

در این صفحه می توانید تصاویر، مشخصات فنی و قیمت به روز رسانی شده انواع مبدل های حرارتی صفحه ای هپاکو را در مدل ها و ظرفیت های مختلف مشاهده نمایید، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از کسب اطلاعات کامل نسبت به کالایی که به دنبال آن هستید، اقدام به خرید نمایید.

در انیمیشن مشاهده می کنید که منطقه توزیع به مایعات کمک می کند تا به سرعت کل بخش مقطع صفحات را پر کنند.

ما در این متن شما را راهنمایی می کنیم تا هنگام خرید مبدل حرارتی درک بهتری از عوامل مهم تاثیر گذار بر آن داشته باشید تا بتوانید قیمت ها را به خوبی با یکدیگر مقایسه کنید.

بر خلاف مبدل حرارتی صفحه ای واشردار ، مبدل حرارتی صفحه ای بریز ، فاقد واشرهای لاستیکی بوده و قادرند به صورت پیوسته در شرایط دمایی حداقل ۱۸۰ درجه سانتی گراد تا بیش از ۲۰۰ درجه سانتی گراد عمل می کنند.

شکل زیر طیف وسیعی از انتخاب های PHE و شکاف صفحه را بر اساس طول الیاف محصول، چگالی خمیر کاغذ و ویسکوزیته نشان می دهد.

در نتیجه مشتریان حق انتخاب بیشتری نسبت به خرید محصولات این مجموعه دارند. از آنجایی که این مبدل ها فاقد واشر می باشند،قادربه تحمل فشار کاری 30BAR و دمای کاری بالای 200 درجه سانتی گراد را دارند.

مزیت بزرگ این مبدل این است که با حذف واشر و قاب، احتمال بروز نشتی از بین میرود. رعایت قوانین و استاندارد های تولید مبدل حرارتی صفحه ای در نهایت منجر به تولید محصولی با کیفیت و با بازدهی بسیار بالا می شود.

و این نکات را در تولید محصولات خود رعایت می کنند. این مبدلها برحسب نیاز در ظرفیتهای حرارتی مختلفی طراحی و در مراحل مختلفی در بخش تحقیق و توسعه تحت آزمایش کنترل کیفیت قرار میگیرد.یکی از موارد آن این است که پس از مونتاژ بر روی این محصولات با فشار ۱۵ بار تست صورت میگیرد.

تولید کنندگان مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس همواره نهایت تلاش خود را کرده تا بتوانند کالایی با ویژگی های مناسب و ایده آل را طراحی و به بازار عرضه کنند.  This a​rt​icle h as be​en w ritten wi᠎th GSA  C ontent G en er ator  DEMO!

روش دیگری که میتوان از نصب شدن درست و صحیح پشتهی صفحه اطمینان حاصل کرد این است که در هنگام نصب و مونتاژ سیستم، یک خط مورب در کل پشتهی صفحه رنگ آمیزی شود.

مبدل حرارتی صفحهای سری TA4 بدلیل داشتن صفحات موجدار از جنس فولاد ضدزنگ AISI316 وAISI304 سرعت تغییردمای فوقالعاده بالایی دارد. ᠎Data was g᠎ener ated  by G SA Content Generat or DEMO​!

این ویژگی باعث میشود تغییر دما با سرعت فوقالعاده سریعی صورت بگیرد. صفحات در یک قاب سخت فشرده شده و آرایش کانالهای موازی جریان را با مایعات سرد و گرم متناوب تشکیل می دهند.

در آرایش خطی مربعی تعداد کمتری از لولهها در یک سطح معین جا میگیرند بنابراین انتقال حرارت کمتر خواهد بود همچنین در این آرایش کمترین مقاومت در برابر جریان وجود دارد و در نتیجه افت فشار کمتری بوجود میآید.

همچنین پوشش بدنه مبدل که صفحه و لوله ها در آن قرار دارد، از جنس آلومینیوم بوده و برابر حرارت و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد.

نکته اینکه مبدل حرارتی هوا خنک علاوه بر کویل به موتور الکتریکی و فن (جهت دمیدن هوا) و نیز استراکچر نگهدارنده کویل ها نیاز دارد که در نهایت قیمت آن حدودا دو برابر می شود.

نصب مبدل حرارتي صفحه ای می بایست بر اساس دستورالعمل اجرايي و همچنین کتابچه راهنمای سازنده انجام شود. این مهم را باید در نظر داشت که استفاده از مبدل های حرارتی صفحه ای برای گرمایش استخر توصیه نمیشود.

از نازلها برای ورود و خروج سیال به مبدل حرارتی (قسمت پوسته و لولهها) استفاده میشود که شامل نازلهای ورودی (Inlet Nozzel) و نازلهای خروجی (Outlet Nozzel) میشوند.

مورد استفاده قرار می گیرند، که به دلیل دارا بودن هزینه فریم نسبت به مبدل های حرارتی جوشی، حتی در سایز و ظرفیت مشابه دارای قیمت های بالاتری می باشند.

هر کدام از این محصولات دارای ظرفیت حرارتی مشخصی هستند، از اینرو مناسب برای تعداد واحدهای مسکونی معینی خواهند بود.

ضمنا قیمت گذاری مناسب و اهمیت دادن به رفاه حال مصرف کننده، سبب موفقیت چشمگیر برند مذکور در زمینه تولید محصولات از این دست شده است.

مبدل حرارتی در زمینه های گوناگونی از جمله پالایشگاه ها ، صنایع دارو و غذا ، ذوب فلز ، تهویه مطبوع ، سیستم تبرید ، کاربرد فضایی و نیروگاه ها و …

شما با تهیه این محصول از خدمات ویژه ای نظیر 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد.

این سری مبدلهای حرارتی بدلیل راندمان حرارتی و ابعاد کوچک در صنایع مختلفی همچون صنایع شیشهسازی، کاغذسازی، تهویه مطبوع، داروسازی، صنایع پتروشیمی و بطورخاص در سیستمهای حرارت مرکزی جهت تهیه آبگرم مورد استفاده قرار میگیرد.

شما در هنگام تهیه این کالا باید به برخی نکات توجه کافی داشته تا در کارکرد طولانی مدت مبدل مشکلی پیش نیاید.

مبدل حرارتی دانفوس اجزا مختلفی را داراست که نحوه عملکرد آنان در کنار یکدیگر موجب گرمایش فوری و بدون معطلی آب مورد نیاز شما می گردد. This da᠎ta was w᠎ritt᠎en ​with t he he᠎lp  of GSA C onte᠎nt  Generat​or D emov᠎er si​on.

مبدل حرارتی صفحه ای بریز شرکت ره آورد ساعی عبارت است از صفحه های نازک و مقاوم به خوردگی که با دقت و ظرافت خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک واحد یکپارچه را تشکیل می دهند.

4. مبدل صفحه ای هپاکو فشار کار حداکثر ۲۰ بار می باشد. شما می توانید به راحتی صفحات را برای سرویس یا تعمیر جدا کنید، در حالی که مدل های پوسته و لوله کار فشرده تر هستند و دسترسی داخلی آنها سخت تر است.

تماس بگیرید. اواپراتور هپاکو از جنس استنلس استیل s.s.316 بصورت یکپارچه BRAZED مناسب جهت چیلرمی باشد اواپراتور صفحه ای هپاکو با افزایش کارایی مبدل ، کاهش هزینه خرید وابعاد و نصب کامپکت (فشرده) و نگهداری آسان، هزینه ها را کاهش می دهد.

در ادامه به وسیله کویل، مبدل دمای آب را افزایش داده و سپس از طریق لوله ای دیگر به مناطق مورد نظر منتقل می شود.

در ادامه به بررسی تخصصی هر یک از این مدلها خواهیم پرداخت. علت این مسئله برخورداری از تجهیزات با کیفیت و کم هزینه در ساخت و مونتاژ دستگاه می باشد.

صفحات این مبدلها از جنس فولاد ضد زنگ AISI316 و AISI304 میباشد، بنابراین این صفحات به علت وجود کروم در فولاد آن دارای مقاومت به خوردگی (زنگ زدن و در نهایت سوراخ شدن آن) فوق العادهای است، همچنین این آلیاژ مقاومت حرارتی، ضریب انتقال حرارتی و استحکام بسیار بالایی دارد.

محصول نهایی که به این روش تولید می شود، مبدل حرارتی صفحه ای بریز بسیار قوی و محکمی است که قابلیت انتقال حرارت با حجم بالا را دارد.

راندمان عملکردی بسیار بالای ناشی از مواد مورد استفاده برای ساخت این مبدل ها ، موجب شده است که قیمت این نوع مبدل حرارتی در نظر مشتریان، بسیار ایده آل بوده و در حد مناسب و قابل قبول باشند.

این مبدل حرارتی در اکثر سری ها از رده بندی مصرف انرژی متوسط رو به بالا برخوردار است. مبدل حرارتی دانفوس یک محصول با درجه کیفی مطلوب و دوام بالا است.

راندمان بالا بدلیل اختلاف دمای کم دو طرف مبدل. همانطور که بیان شد وجود مبدل حرارتی صفحه ای پلیت در سیستم باعث میشود آب تا دمای ۴۳ درجه گرم شود و به دماهای بالاتر نرسد در نتیجه تولید رسوب کمتری نسبت به منابع کویلی در مبدل صفحه ای و لولههای سیستم صورت میگیرد.

در سیستمهای گرمایشی فوری و جدید به دلیل وجود مبدل حرارتی صفحه ای حرارتی، آب گرم در هر زمانی در دمای ۴۳ درجه سانتیگراد تولید شده و قابل مصرف است.

کیفیت مهم ترین نکته ای است که مجموعه بارمان صنعت در طول سال های زیاد فعالیت خود همواره مد نظر قرار داده و مبدل های حرارتی صفحه ای تولید شده توسط این مجموعه بالاترین کیفیت و کارایی را نسبت به موارد مشابه دارا هستند.

علاوه بر آن مهم است که شما ظرفیت مبدل را سنجیده و با محیط مورد نظر خود تطبیق دهید. 4. حمل و نقل و قراردهی دستگاه های مبدل با ظرفیت بالا، حتماَ باید توسط ماشین آلات سنگین و قلاب های مخصوص صورا بگیرد.

بازدهی بالای این مبدل ها سبب شده گنجایش سیال درون مبدل در مقایسه با انواع دیگر مبدل های حرارتی تا حداقل مقدار ممکن کاهش یابد.

جنس لوله ها و صفحات با توجه به نوع کاربری (نوع سیالات جاری در لوله ها) ، دما ، فشار و شرایط محیطی تعیین می شود که تاثیر مستقیمی بر قیمت انواع مبدل حرارتی دارد.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *