فروش مبدل حرارتی گروه صنعتی ناب زیست

فروش مبدل حرارتی – گروه صنعتی ناب زیست
مبدل حرارتی, مبدل حرارتی صفحه ای بریز, انواع پلیت بریز, مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس, مبدل جوشی, مبدل حرارتی صفحه ای جوشی دانفوس, قیمت مبدل حرارتی دانفوس, خرید مبدل حرارتی دانفوس, مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس

در ادامه مهمترین عوامل موثر بر افزایش راندمان مبدل حرارتی را مورد بررسی قرار داده ایم. به طور کلی، برای محاسبات پایهی به دست آوردن بازده عملکرد دستگاه، شش پارامتر باید مورد بررسی قرار بگیرند. آب گرم با سرعت بالایی به دست مصرف کننده می رسد. در حالیکه، حرارت از سیال گرم تر یا مخلوط آب و ضدیخ گرم تر به مبرد سردتر انتقال می یابد. ممکن است بخواهیم آبی را توسط بخار گرم کنیم یا هوا را توسط گازهای مبرد خنک کنیم. میباشند و ممکن است به شکل مستقیم یا به شکل خمیده U ساخته شوند. در مبدلهای حرارتی کوچک، معمولا از کلگی و نازلهای فلنجی یا پیچی به جای کانال و پوشش کانال استفاده میشود. این مبدلها شبیه مبدل های گسکتدار هستند با این تفاوت که در آنها به جای گسکت (واشر) از جوش استفاده میشود. راندمان حرارتی مبدل ها تا حد زیادی به روش نصب، سرعت جریان سیال، نوع سیال و تغییرات درجه حرارت آن بستگی دارد. نازل ها در یک یا هر دو قاب دو طرف مبدل قرار می گیرند.

مبدل حرارتی صفحه ای بریز

3. 3- مبدل های حرارتی واشری صفحه ای دانفوس مناسب ترین گزینه جهت استفاده در صنایع غذایی، صنایع شیر، صنایع نوشابه سازی و صنایع دارویی که نیاز به فشار عملکرد کمتری دارند، به شمار می روند. مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس واشری (گسکتی) از تعدادی صفحات استنلس استیل شیاردار تشکیل شده که در داخل فریم توسط واشر بهم متصل می گردند. از آنجا که تنها مبدل اصلی در دستگاه تعبیه شده است، ابعاد پکیج جمع و جورتر بوده و فضای کمتری اشغال می کند. فضای خالی بین هر دو صفحه مجاور، کانالی را برای جریان سیال فراهم میسازد. پلیت و پتری دیش هر دو نام یکی از لوازم آزمایشگاهی پر کاربرد است. تنها کافی است برند مورد نظر و اطلاعات فنی مبدل حرارتی صفحه ای جوشی یا بریز درخواستی را اعلام کنید یا در صورت درخواست بریز پلیت معادل، ابعاد بریز را در اختیار ما قرار دهید. سرویس تعمیر و نگهداری راحت ، شستشوی آسان و قابلیت افزایش ظرفیت از این مزایا این مبدل حرارتی می باشد. درصورت عبور سیال سرد از درون کویل، جریان هوای حول این کویلها موجب انتقال گرما از محیط به سیال میشود و درنتیجه محیط سردتر و سیال گرمتر میشود. از آنجاییکه سیستم تهویه مطبوع، شدیدا به این مبدلها وابسته است؛ میبایست حتما راندمان دستگاه زیر لنز شما قرار بگیرد.

خرید مبدل حرارتی دانفوس

مبدل حرارتی لولهای از دو لوله هممرکز تشکیل شده است که در آن تبادل حرارت بین سیال مبرد که در لوله خارجی و سیال کاری که در لوله داخلی جریان دارد انجام میشود. مبدل های پوسته و لوله خود در طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که باید مناسب ترین نوع آن، پس از جمع آوری اطلاعات برای یک کاربرد خاص طراحی و ساخته شود. شیارهای صفحات این مبدلها در سه نوع L، M و H ساخته شده که بر اساس نوع کاربری و افت فشار مورد نیاز استفاده می گردند. صفحات را در این مبدل برای تمیز کردن و اهداف دیگر میتوان بهراحتی بیرون آورد بنابراین هزینههای تعمیر و نگهداری به شدت پایین میآید. در انتخاب مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال واشردار مشخصات فیزیکی سیال ها – دبی سیال ها – دماهای ورودی و خروجی – حداکثر فشار – افت فشار بخار نهایتا ظرفیت حرارت مورد نیاز باید مشخص باشد.

از انواع مبدل ها می توان به مواردی چون مبدل های لوله ای (Tubular Heat Exchanger) (که خود این مبدل ها بر اساس شکل به مبدلهای لوله ای U شکل، مبدلهای دو لوله ای ساده و مبدل های دو لوله ای کویل دار تقسیم بندی می شوند.) ، مبدل های پوسته و لوله (Shell & Tube Heat Exchanger)، مبدل های صفحه ای (Plate heat exchanger)، مبدل های پره دار (Fin Heat Exchangers) اشاره کرد. منتهی برای آنکه بدانیم یک مبدل حرارتی، به درستی عمل میکند؛ پیش از انتخاب آن، میبایست برای محاسبه بازده مبدل حرارتی این دستگاه اقدام نماییم. مهمترین پارامترهایی که در حین فرمول محاسبه راندمان مبدل های حرارتی باید از نظر گذراند، چه مواردی هستند؟ راندمان بالای 90 درصد و ابعاد بسیارکوچک به همراه هزینه کمتر و نصب آسانتر، این مبدل را به عنوان بهترین گزینه جهت کاربری های حرارتی و برودتی معرفی می نمايد. تمام لولهها همراه با هم داخل یک پوسته نگهداری میشوند. به کمک این مقاله میتوانید محاسبات مبدل حرارتی را به آسانی انجام دهید، پس در ادامه همراه ما باشید تا ترموتجهیز، راه و روشهای مربوط به محاسبهی بازده این دستگاه را برایتان به تفصیل بازگو نماید. This content has ​been ᠎done ​by G SA​ Con᠎tent  Ge​ne​rato​r DEMO​.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *