سولدو، سومین مربی مورد اعتماد زنوزی

[ad_1]

این باشگاه سومین مربی از نظر تعداد بازی در دوران سرمربیگری محمدرضا زنوزی سرمربی سابق تراکتورسازی است.

به گزارش ایسنا، زوونیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتورسازی پس از نیم فصل از این تیم کنار گذاشته شد. او در سه ماه حضورش در تراکتورسازی 16 بار (15 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) روی نیمکت نشست که حاصل آن 2 برد، 6 تساوی و 8 باخت بود.

اگر حضور فیروز کریمی در تراکتور امتیازات دو دوره را به حساب نیاورد و آمار احد شیخ لاری (بازی سرمربی موقت) و فراز کمالوند (بدون بازی) را در نظر نگیرد، زونیمیر سولدو بدترین نتایج را خواهد داشت. . وقتی زنوزی تراکتور دارد. او 12 نفر از مربیان این تیم را برده است اما در کمال تعجب فرصت بیشتری نسبت به مربیان موفق در تراکتورسازی دارد.

در بین مربیان تراکتورسازی در دوران زنوزی، ساکت الهامی 21 بار روی نیمکت تیم حاضر شد. پس از او رسول خطیبی با 18 دیدار و مقام سومی با 16 بازی روی نیمکت تراکتورسازی در رده دوم قرار گرفت.

حضور سولدو به عنوان سومین مربی مورد اعتماد زنوزی در حالی رخ می دهد که تراکتور برای قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با رسول خطیبی الهام گرفت اما با سولدو، تراکتور بدترین عملکرد را داشت. رتبه بعد از بازگشت به لیگ برتر. است.

پس از سولدو، لیکنز 15، دنیزلی 13، فیروز کریمی 11، مسعود شجاعی 10، محمد تقوی 9، جان توشاک 7، علیرضا منصوریان 5 و احد شخولاری یک بار پشت تراکتور نشستند. این تیم با وجود انتخاب به عنوان سرمربی فرج کمالوند فرصت نیمکت نشینی را پیدا نکرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *