راهنما پوسته کر درایر چیست و چه کاربردی دارد خرید اینترنتی

پوسته کر درایر چیست و چه کاربردی دارد
کر درایر, فیلتر درایر, پوسته کر

فیلتر درایر یا کر درایر چیست؟ - قیمت - انواع - فروش - مشخصات عملیات تعویض رابرای جلوگیری از نفوذ هوا با سرعت انجام دهید. تعویض فیلتر درایر کولر گازی با کاهش فشار خط سیستم اسپلیت همراه است. يک سايد گلس مشخص کننده ميزان مبرد و رطوبت موجود در سيستم است. برای مثال، هرگاه در فرآیند تبرید، در اثر تجزیه سیال و یا روغن اسید تولید شود باید از ماده جذب کننده ای استفاده کرد که بتواند اسید را از بین ببرد. با توجه به وظایف ذکر شده، این فیلتر ممکن است برای دلایل خاصی روی سیستم تهویه نصب گردد. در این بخش از مقاله فیلتر درایر چیست طریقه نصب این قطعه را توضیح میدهیم. آلودگی هایی که عموما در سیستم تبرید و سردخانه به دلیل واکنش های شیمیایی و آلودگی های محیطی به وجود می آید شامل ترکیباتی همچون موم (لجن)، پلیسه، رطوبت اسید و اکسید مس و غیره می باشد که به فیلتر درایر وظیفه حذف این آلاینده ها را دارد. آلودگی ها به صورت فیزیکی بر روی این سطوح جذب می شوند. پروسه فیزیکی جذب آلودگی ها در سطح مواد جاذب فیلتر درایر ها صورت می گیرد از این رو هر چه سطح مواد جاذب افزایش یابد عمل جذب آلودگی ها نیز افزایش خواهد یافت. آلومینای فعال ماده ای است ارزان با منافذ بسیار زیاد که همانند یک تونل عمل کرده و زمانیکه هوا از میان آن عبور می کند مولکولهای آب را به دام می اندازد از این رو از ظرفیت جذب آب و رطوبت بسیار خوبی برخوردار است و به همین دلیل بصورت گسترده در فیلتر درایرها مورد استفاده قرار می گیرد.

دما در واقع در اینجا نقش کاتالیزور را بازی می کند.

فیلتر درایر GMC - Filter drier - تجهیزات سیکل برودت GMC - مانی برودت پوسته کر معمولا از سایز ۵/۸ اینچ به بالا و پوسته فیلتر ساکشن از سایز ۳/۸ ۱ اینچ به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به این منظور این قطعه را قبل از ورودی ساکشن سیال مبرد نصب میکنند. کر درایر داخل فیلتر درایر با هسته قابل تعویض (پوسته کر) قرار دارد و قبل از اواپراتور در مسیر خط مایع و همچنین در مسیر خط مکش نصب میشود. این قطعه در تمامی سیستم های تبرید و تهویه مطبوع وجود دارد. این اسیدها بسیار خورنده بوده و در شرایط با رطوبت و دمای بالای سیستم بوجود می آیند. در واقع زمانیکه روغن هایی با پایه پلی استر با آب واکنش می دهند این اسیدها تشکیل می شوند. در این نوع، سرعت بسیار زیاد گاز باعث میشود که بستر مواد جامد مرطوب از حالت سیالیت به حرکت در آید و مواد جامد به همراه جریان گاز حمل شوند. در واقع دی اکسید سیلیسیم یک کاتالیزور است که می تواند ترکیبات هیدروژنی را خیلی سریع وارد یک واکنش شیمیایی کند. دما در واقع در اینجا نقش کاتالیزور را بازی می کند. This  po​st has  been c reated  by GSA Content Generator D emover si on!

اما مولکولار سیو یا غربال مولکولی جاذب دیگری است که از آلومینوسیلیکاتهای فلزی بلوری تشکیل شده است در واقع زئولیتی است با ساختار کریستالی بسیار متخلخل که براساس اندازه حفرات خود دسته بندی می شود. هسته جامد را ميتوان با اسفنج مقايسه کرد که توانايي جذب آب را دارد. درایر Dryer فلش شباهت زیادی به درایر Dryer بستر سیال دارد و برای مواد چسبنده مناسب است. اما به دو دلیل باید برای سنجش رطوبت باید از رطوبت سنج استفاده نمود؛ یکی اینکه روغن میتواند به آرامی رطوبت خود از دست بدهد و دیگری احتمالا در طول زمان عایق سیستمهای بسته مقداری رطوبت از خود آزاد میکنند. از ویژگی های برجسته آلومینای فعال، قابلیت استفاده در محدوده بزرگی از مبردها است، همچنین قابلیت بسیار مناسبی جهت حذف ناخالصی های جامد نیز دارد. پوسته کر درایر چیست و چه کاربردی دارد؟ فیلتر درایرهای سری DML دارای هستهای از جنس غربال مولکولی (Molecular Sieve) بوده و ظرفیت بالایی در جذب رطوبت دارد. یکی از این آلاینده هایی که می تواند باعث ایجاد خرابی در سیستم شود، رطوبت است. علاوه بر این شما با تماس با مهندسین مشاوره فروش شرکت دامون میتوانید از قیمت روز محصولات با خبر شوید. با توجه به تغییرات ارزش ارز، نمیتوان قیمت مشخصی را برای محصولات صنعتی ارائه داد.

زمانی که رطوبت نسبی افزایش می یابد.

نوع جاذب بکار رفته در فیلتر درایر برای کاربرد آن مهم می باشد. اما با پیشرفت علم سیستم ها و تجهیزات سرمایشی اختراع شدند که با وجود آن ها دیگر نیازی به دفن مواد غذایی وجود نداشت. سایز دانه ها نیز مهم هستند چرا که دانه های خیلی ریز سبب افت فشار زیادی می شوند از این رو دانه ها نبایستی خیلی کوچک باشند. آلومینای فعال یک ساختار متخلخل است، که به واسطه این سطح متخلخل سطح تماس بالایی را ایجاد می کند. زمانی که رطوبت نسبی افزایش می یابد. برای مثال مولکولار سیو A3، زئولیتی با حفره هایی به قطر 3 انگستروم است و مولکولار سیو A4، زئولیتی با حفره هایی به قطر 4 انگستروم می باشد. همچنین این کر درایرها جاذب های بسیاری قوی برای حذف رطوبت به شمار می روند و از قابلیت بالایی برای حذف ناخالصی های جامد برخوردارند. میزان کمی از این روغن توسط کمپرسور از سرسیلندرها خارج شده و سیکل را طی می نماید و دوباره به کمپرسور برمی گردد. اگر در حال جایگزین کردن یک کمپرسور سوخته هستید، یک فیلتر مکش را برای محتوای اسیدی آن تهیه کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با درایر لوله ای کستل وب سایت خود باشید.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *