جدول سرمایه گذاری صنعت و معدن در آذربایجان غربی ایجاد می شود

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی رئیس انجمن صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از سرمایه گذاران در حوزه صنعت و معدن استان حمایت می کنیم.

عبدالحمید سرتیپی در مراسم استقبال و معارفه رئیس دولت به تاریخ 6 اردیبهشت بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن در این ولایت تاکید کرد و گفت که باید میز سرمایه گذاری در منطقه راه اندازی شود. استان. ما در این بخش از مترجمان پشتیبانی می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت افزایش بهره وری و افزایش بهره وری در تمامی بخش ها، گفت: برای افزایش بهره وری، هر شهرستان دارای تعدادی پتانسیل در بخش های مختلف است که باید شناسایی و از آنها استفاده کرد.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به لزوم تمرکز بر زنجیره محصولات دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان و فناور گفت: این سازمان از طرح های دانش بنیان در صنعت و معدن حمایت می کند.

وی با اشاره به پتانسیل دریاچه ارومیه برای رونق اقتصادی استان و وجود املاح و منیزیم در دریاچه گفت: باید برای بهره برداری صنعتی از مواد و املاح موجود در دریاچه مطالعات و اقداماتی انجام شود.

در این مراسم غلامرضا بابئی رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت استان نیز حضور داشت.
وی با بیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد گفت: در سال گذشته و امسال توانستیم با تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار، بازارهای استان را مدیریت کنیم.

وی در ادامه گفت: با تلاش های صورت گرفته پروژه های متوقف شده استان، صنعت و معدن نیز احیا شد.

بابعی با تاکید بر لزوم توسعه صادرات به منظور رونق اقتصادی گفت: با توجه به شرایط موجود در استان، رونق مبادلات مرزی و توسعه صادرات نقش حیاتی در رشد اقتصادی استان دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *