برش لیزری ورق آهن اصفهان

برش لیزری ورق آهن اصفهان
برش لیزر

یکی از ویژگی های بسیار خوب استفاده از دستگاه CNC این است که می توان با کمک آن طرح های بسیار پیچیده و یا نقشه هایی طراحی نمود که در حالت دو بعدی هستند. در نوین تاک کارشناسان ما شما را در انتخاب دستگاه متناسب با صنعت و نیاز شما و همچنین ابعاد و اندازه کارگاه شما یاری خواهند نمود. به عنوان مثال، برش های لیزری با مواد تماس مستقیم ندارند و به منابع انرژی با قدرت بالا اعتماد می کنند و تحمل برش اجسام و بافت های سخت تری دارند و به طور کلی برای به حداکثر رساندن دقت بهترین انتخاب هستند. که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. شما باید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید و نیاز خود، دستگاه لیزر مناسب خود را خریداری کنید. در ابتدا بایست مقیاس ماکت مورد نظر خود را درست کنید .

بخرید باید حتماً به قدرت دستگاه توجه داشته باشید.

یعنی زمانی که شما تنظیمات را برای متریالی مانند آهن درست می کنید با زمانی که تنظیمات دستگاه را برای طلا انجام می دهید متفاوت می باشد. حال می توانید هر قسمت طراحی را به یک رنگ متفاوت تغییر دهید و برای هر رنگ، برنامه ریزی کنید. ساخت کابینت، درب های چوبی، طراحی بر روی درب های چوبی و ام دی اف، مبل مال و … برای ساخت فولاد گزینه های زیادی پیش روی شما است که به عنوان آلیاژ استفاده کنید اما اصولا برای این که فولاد خاصیت ضد زنگ بودن پیدا کند از کروم به عنوان آلیاژ استفاده می شود تا بتوانند در موارد بیشتری از این ماده استفاده کنند. عدم استفاده از سیستم دم دهندگی مناسب سبب می شود دودهای ناشی از برش لیزر و گرد وغبار به لنز دستگاه بچسبد و در پروسه برش اختلال ایجاد کند. اگر شما تازه برای اولین بار می خواهید یک دستگاه برش لیزر آهن بخرید باید حتماً به قدرت دستگاه توجه داشته باشید. گانتری یا ستون دروازه ای Gantry یک بخش مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد. مهم ترین ویژگی این روش برای برش آهن آلات، سرعت و دقت بالا و کاهش هزینه های جاری برای تولیدات انبوه است.

گراور را می توانید به صورت اقساطی نیز خریداری نمایید.

لیزر دی اکسید کربن یکی از قدیمی ترین و بهترین مارک دستگاه برش لیزر است. به عبارتی هرچه توان لیزر بیشتر باشد، قدرت و نفوذ برش لیزر بیشتر است و در واقع برای آن توان بیشتر شما باید مبلغ بیشتری به سازندگان دستگاه پرداخت کنید. خرید دستگاه برش لیزر فلزات : برای خرید دستگاه برش لیزری فلزات با ما تماس بگیریدتعداد بازدید : 727 خرید دستگاه برش لیزر فلزات بدون واسطه و از شرکت رادوکس ، تولید کننده انواع دستگاههای برش لیزر فلزات در ایران ، تنها با یک تماس. دستگاه برش لیزر آهن علیرغم سرعت فوق العاده ای که در تولید و ساخت یک طرح به تولید کننده می دهد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. به طور کلی دستگاه های برش لیزر از نظر نوع کاربردی که دارند در دو گروه فایبر و co2 قرار می گیرند. لازم به ذکر است دستگاه برش لیزر گراور را می توانید به صورت اقساطی نیز خریداری نمایید. دستگاه های برش لیزر CO2 را می توانید از شرکت مبین تک با قیمت مناسب و به صورت اقساطی خریداری نمایید. کاربرد دستگاه برش لیزر چیست؟ اگر کار مورد نظرتان برش فلزات است، به یک دستگاه لیزر فایبری با طول موج مداوم احتیاج دارید و برای موادی با جنس پلاستیک و لاستیک هر دو نوع لیزر کاربردی اند. ᠎This ᠎da​ta was w ri​tten by G SA Con᠎tent Generat᠎or Dem ov᠎er sion!

طول موج لیزر فیبری معمولا 1،060 نانومتر است در حالی که طول موج لیزر CO2 در طیف 10،600 نانومتر می باشد. در گذشته معمولا از ارههای مخصوص و روشهای مکانیکی و سنتی برای برش اجسام و قطعات استفاده میشد ولی در سالهای اخیر و بعد از پیدایش تکنولوژی لیزر صنعتگران از دستگاههای برش لیزر cnc برای برش اجسام و قطعات استفاده کردند که این روش نسبت به روشهای مکانیکی مزیتهای قابل توجهی داشت. برش لیزری چوب دارای مزایای بسیاری نسبت به روش های دیگر است که برای نقش های ظریف و پیچیده با سرعت، دقت و ظرافت بالا که در هزینه بسیار صرفه جویی می کند ؛ استفاده می شود از این روش برای عملیان حک و برش لیزر چوب برای ساخت محصولات استفاده می شود. ماکت سازی با استفاده از برش لیزر یکی از جدید ترین روش های ساخت ماکت می باشد.دقت ، سرعت، هزینه پایین، کیفیت بالای قطعات ساخته شده به این روش و طیف گسترده متریالهای قابل پردازش به این روش باعث شده تا برش لیزری به یکی از محبوب ترین ابزارها و روشهای ساخت ماکت تبدیل شود. مهرسازی به روش سنتی یکی از سخت ترین کارهایی بود که باید انجام می شد. Th is c᠎onte nt has been c re᠎at ed  with the he lp ​of GSA C ontent Gen er​at or Demoversion​.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *