برش آهن، مس، فولاد، استیل (5)

برش آهن، مس، فولاد، استیل
برش لیزر آلومینیوم, دستگاه برش لیزر آلومینیوم

معمولاً لیزرهای گازی حجیم می باشند و با افزایش قدرت موتور آنها، ابعاد بزرگتری خواهند داشت. برای برش ورق فلزی مختلف از انواع لیزرهای مختلف استفاده می شود. شما می توانید تصور کنید که چقدر آن نقطه گرم خواهد شد؟ اشعه ای که در حین برش لیزی تولید می شود در حالت کانونی تابیده شده در نتیجه دمای قطعه مورد نظر ما دچار تغییر چندانی نخواهد شد و همین امر باعث می شود تا ویژگی های مکانیکی و فیزیکی ماده مورد نظر ما حفظ شود. در این دستگاه ها قسمت فعال دستگاه درون یک محفظه مطمئن قرار گرفته شده است تا ایمنی بیشتر را فراهم آورده و محیط پیرامون را از اشعه لیزر و همچنین پرتاب احتمالی ذرات فلز در امان نگاه دارد. تغییر قطر این سوراخ با زاویه اشعه تابشی رابطه دارد و به تغییر قطر در طرفین صفحه برش خورده منتهی میشود. برش لیزری شامل برش مواد است که برای شکل دادن قطعه کار در فرآیندی است که به طور کلی میزان فرآیند پایان کار پس از ساخت را کاهش می دهد. در استفاده از دستگاه برش لیزر برنج، امکان حذف بخشهای پرتی به حداکثر می رسد؛ به این ترتیب از هدر رفتن مواد اولیه تاحد امکان پیشگیری خواهد شد.

برش لیزر آلومینیوم

این روش دارای مزایایی می باشد که از آن جمله میتوان به خلاقیت در طراحی، انعطافپذیری و ایجاد طرحهای پیچیده، دقت بسیار بالا، سرعت بالا، قیمت پایین، دقت یکسان در برشهای تکراری، بالا بودن کیفیت لبه برش، داشتن کمترین ضایعات و پرتی، عدم ایجاد تغییرات در ساختار فلز، انجام برش به شکل سری، تولید همزمان قطعاتی با ضخامت یکسان به صورت همزمان و حذف چند مرحلهای روند تولید قطعات اشاره کرد. حذف چند مرحله ای روند تولید قطعات و … برش لیزر آلومینیوم با دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک هر دو دخالت نیروی انسانی را به حد اقل میرسانند و برش که اصلی ترین مرحله میباشد تنها توسط دستگاه و برنامه ای که به آن بارگزاری شده است انجام میشود اما در مواقعی دستگاه های اتوماتیک که به آنها نیمه اتوماتیک نیز گفته میشود نیاز به یک دخالت انسانی کوچک داشته باشند. بدین ترتیب می توانید متناسب با نوع فلزات از مناسب ترین دستگاه و تکنیک جهت برش لیزر آلومینیوم با قطرهای مختلف استفاده گردد. در برش ليزر فلزات بر روی قطعه ای که برش می خورد هیچ گونه فشار فیزیکی اعمال نمی شود و در نتیجه شاهد له شدگی در لبه های قطعات نخواهیم بود.

دستگاه برش لیزری برای تولید لیزر نیاز به افزایش ولتاژ برق دارد و همین موضوع احتمال بروز برخی خطرات را به همراه دارد.البته به نظر نمی رسد که استفاده از این دستگاته خطرناک باشد. برش لیزری که توسط دستگاه های لیزر CNC صورت می گیرد به دو بخش برش لیزری فلزات و برش لیزری غیر فلزات تقسیم می شود. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات و دستگاه های پیشرفتۀ cnc قادر به ارائه خدمات برش لیزر و حکاکی آلومینیوم در مدت زمان کوتاه و حداقل هزینه می باشند. این در حالی است که بسیاری از مواد مصرفی در محیط اطراف ما با داشتن نواقصی در این موارد، با هزینه بسیار بیشتری تهیه شده و طول عمر مفید کمتری نیز دارند. هم چنین رنگ مناسب و نمای زیبای این ماده بهویژه هنگام کاربرد روش برش لیزر آلومینیوم برای تهیه ورق و پروفیل، بسیاری از سازندگان بناهای مدرن را به استفاده بیشتر از این ماده در بخشهای مختلف ساختمان تشویق میکند. برای سفارش آنلاین برش لیزر آلومینیوم به سایت مرکز برش لیزر نیک مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. با استفاده از نرم افزارهای مخصوص طرح های مورد نظر مشتریان ثبت شده و توسط دستگاه های برش لیزر مطابق با نقشه و برنامۀ از پیش تنظیم شده به صورت خودکار اجرا می گردد. Th᠎is ᠎post has be en w ritt en  with GSA C᠎ontent Ge nera tor DEMO᠎!

بدین ترتیب مجموعه برش لیزر نیک متناسب با نیاز مشتریان قادر به انجام برش لیزر آلومینیوم در ضخامت و طرح های متفاوت با قیمت مناسب می باشند. این مجموعه بزرگ صنعتی همواره با به روز کردن ماشین آلات خود و بهره گیری از دانش روز دنیا در کنار تجربه سالها فعالیت خود در این بازار توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات برش لیزر آلومینیوم و دیگر متریال فلزی و غیر فلزی قرار بگیرد. برش لیزر آلومینیوم به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته در اختیار صنعت گران قرار گرفته می شود تا بدین وسیله با بهره گیری از چنین دستگاه هایی بتوانند در مدت زمان اندک تعداد زیادی از ورق های آلومینیومی را در ابعاد و طرح های یکسان با دقت بالا برش دهند. برش لیزر آلومینیوم یکی از روشهایی است که نیاز به دقت بالایی در زمان اجرا دارد، همچنین نیازمند وجود زیر ساختهایی مانند بهره مندی از گاز نیتروژن در زمان برش است. یکی از دلایل استفاده از اکسیژن به جای گاز نیتروژن این است که برش لیزر آلومینیوم با گاز نیتروژن قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با استفاده از گاز اکسیژن دارد.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *