بخش استانی نقشه مهندسی فرهنگی سوره الخطاب رویکرد فرهنگی ماست

[ad_1]

ایسنا/ هرمزگان دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور گفت: سال آینده با برنامه ای که در مدل بودجه شاهد بودیم، تحریم مالی شورای فرهنگی عمومی اجرا می شود.

سید مجید امامی صبح امروز (15 اسفند) در مراسم رونمایی از قطعه استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان اظهار داشت: در 12 سال گذشته همایش های فرهنگی عمومی به دلیل ضعف عمومی و بدون اراده آرمان های ملی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. و مدیران کل

وی افزود: با چتر نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان می توان اقدام مشترک را برنامه ریزی کرد. تشکیل شوراهای مختلف به نام فعالیت های قرآنی، تعیین محله های معروف و محله ای و… فایده ای ندارد و نباید ستاد فرهنگی استان ها مشخص شود. کفش آهنی می پوشم و برای تقویت دبیرخانه به تمام استان ها می روم. بخش استانی نقشه مهندسی فرهنگی سوره الخطاب رویکرد فرهنگی ماست.

دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور در ادامه گفت: آنچه در این اردو انجام می شود فراتر از رویدادهای فرهنگی است. باید به پتانسیل، محیط و پیشینه تاریخی به ویژه در حوزه مقاومت در برابر نفس توجه کرد. روابط بین فرهنگی استان و واقعیت هایی که از طریق شبه قاره و دسترسی فرهنگی کشورهای عربی به سمت ما می رود باید مورد توجه قرار گیرد.

امامی افزود: دبیرخانه شورا وظیفه هماهنگی کار را بر عهده دارد و تلاش کرده ایم نقش دبیران استان ها از جمله بودجه آسیب های اجتماعی را ارتقا دهیم. سال آینده با برنامه ای که در مدل بودجه می بینیم، مصوبه مالی شورای فرهنگی کل اجرا می شود.

وی گفت: جام جهانی قطر بزرگترین رویداد فرهنگی بین المللی است که خوشبختانه در سطح دولتی برای بهره برداری از این فرصت بزرگ فرهنگی در حال پیگیری است. حضور بهینه، مدیریت جشنواره و … ما در حال پیگیری است و پیشنهاد می کنم دبیر شورای هرمزگان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شورای فرهنگی عمومی حضور داشته باشد تا برای ورود گردشگران برنامه ریزی های لازم انجام شود. .

دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور گفت: امیدوارم در سال 1401 شاهد برگزاری همایش فرهنگ عمومی موثر در استان هرمزگان باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *