اعزام 6 شناگر چین به بازی های پاراآسیایی

[ad_1]

انجمن شنای معلولان از امکان اعزام 6 شناگر به چین برای حضور در بازی های پاراآسیایی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در این مدت تعداد بیشتری را به چین اعزام کنیم.

محمدحسین اقبالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله سوم اردوی آمادگی شنا برای حضور در بازی های پاراآسیایی چین از روز جمعه ششم اسفندماه با حضور ابوالفضل نگارستانی، علی محمودخانی، عرفان اسماعیلی، رضا جودی برگزار می شود. سینا زمینی نژاد و شاهین ایزدیار از Pool Freedom شروع می شود و تا 16 اسفند ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر فدراسیون معلولان و معلولان شرایط و امکانات خوبی را برای شناگران فراهم کرده و رکورد رضایتبخش است.

اقبالی از اعزام دو شناگر با شانس برای کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی ایتالیا خبر داد و گفت: شاهین ایزدیار و سینا ژغامی دو شناگری هستند که شانس کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی چین را دارند. بین المللی به ایتالیا ارسال خواهد شد.

وی همچنین از امکان اعزام شش شناگر به بازی های پاراآسیایی چین خبر داد و افزود: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام ورزشکاران اول تا سوم آسیایی به بازی های پاراآسیایی چین، اکنون استعدادهای خوبی داریم. و تلاش می کنیم روی آنها سرمایه گذاری کنیم تا مدال های نقره آنها را به طلا تبدیل کنیم و تعداد مدال های طلای خود را در چین افزایش دهیم.

رئیس انجمن شنای معلولان هدف از برگزاری مسابقات بین المللی شنا در ایران را در سال آینده عنوان کرد. مسابقات بین المللی شنا با حضور نماینده IPC برای ارزیابی شناگران کشورمان برای حضور در بازی های پاراآسیایی با حضور شناگران بیشتری در این دوره.

وی در خاتمه افزود: شناگران در این دوره از بازی ها حمایت بیشتری از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک می گیرند و از نظر برگزاری اردوها و تغذیه وضعیت مطلوبی دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *