آذربایجان غربی پتانسیل بالایی برای آموزش کارگران دارد

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: شرکت های دانش بنیان تامین نیروی مورد نیاز خود را در نظر بگیرند.

عباسی امروز یکم اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه محصولات نوین فناوری افزود: شرکت های دانش بنیان علاوه بر توسعه شرکت های دانش بنیان، تامین نیروی کار مورد نیاز خود را نیز در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه موسسات فنی و حرفه ای استان در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت و مربیان توانمند نیروی مورد نیاز را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهند، تصریح کرد: برخورداری از کادری ماهر زمینه ساز ایجاد ایده های خلاقانه فنی می شود. .

عباسی خاطرنشان کرد: 4 نوع آموزشگاه در سطح فنی و حرفه ای در کشور وجود دارد که با توجه به اینکه از 10 آموزشکده برتر کشور، 2 آموزشگاه از بالاترین سطح آموزش کارکنان برخوردار است. در آذربایجان. غربی فعال است که نشان دهنده ظرفیت و توان بالای استان برای آموزش کارکنان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به استعدادهای اصیل و برجسته استان گفت: ما سودی نبردیم و به دنیا نیاوردیم.

عباسی یادآور شد: با دسترسی شرکت های دانش بنیان و فناور می توان از ظرفیت های جغرافیایی، تاریخی و طبیعی استان بهره برد و اشتغالزایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود شرکت های دانش بنیان به اقتصاد کشور می توان ارزش افزوده و بهره وری را چندین صد برابر کرد.

به گزارش ایسنا، جدیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کشور برای ایجاد رقابت و دید بهتر در دنیای دیجیتال رونمایی شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *