نیاز به ایجاد هماهنگی و هماهنگی با گروه های جهادی زنجان است

[ad_1]

ایسنا/ جانجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی موفقیت های زیادی داشته است که یکی از آنها ایجاد تشکل های مختلف در اوایل انقلاب اسلامی است.

سردار ابوالفضل طهماسبی عصر امروز (6 اردیبهشت) در مراسم افطاری با حضور مددجویان بهزیستی استان زنجان گفت: مصرف کنندگان برای کمک به ساخت منازل مسکونی اقدام کرده اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی موفقیت های بسیاری داشته است که یکی از آنها تأسیس نهادهای مختلف در اوایل انقلاب اسلامی است. همچنین انقلاب اسلامی نه تنها از اعلامیه های خود عدول کرد، بلکه امروز با برنامه های مختلف شاهد عملی شدن شعارهای انقلاب هستیم.

این مسئول بیان کرد: بهترین نمونه انقلاب اسلامی ایجاد تشکل های مختلف است و سپاه پاسداران یکی از سازمان هایی است که امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است. همچنین دشمن امروز چه توفیقی دارد که انقلاب ما را تحریک می کند اما ما قبل از انقلاب سازمانی که بتواند به جامعه شما رسیدگی کند نداشتیم و یکی از اولویت های جهاد امروز تبیین این مشکلات است.

وی با اشاره به دغدغه های مختلف از جمله زوال عقل، ترک اعتیاد، مشکلات و کمک به خانواده های کم درآمد از نظر انگ اجتماعی، افزود: یکی از دغدغه های امروز مقام معظم رهبری، انگ اجتماعی است و ما به عنوان متولیان خدمت به مردم باید نگران انگ اجتماعی باشید.» بودن.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات خوبی انجام شده و شاهد کارهای مختلفی در حوزه اجتماعی هستیم و اقدامات خوبی برای توانبخشی از سوی نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و کالیان در حال انجام است. او گفت: “ما قبلا چیزی نداشتیم. انقلاب.” در حال حاضر یک سری خدمات به جامعه دیده می شود اما کمتر از خدمات معنوی انقلاب صحبت می شود و باید دستاوردهای معنوی انقلاب مانند گروه های جهادی را بیان کنیم. و جوان.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز گفت: وقتی دشمن می گوید جنگ تمام شده، دفاع از انقلاب، نظام و قرآن نیست، اما در مسائلی مانند مبارزه با داعش، دشمن است. دیدم که جوانان دور هم جمع شدند و از معبد دفاع کردند. آنها در گذشته بیشتر ایستادگی کرده اند و این دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: باید در حوزه آسیب های اجتماعی در کنار هم باشیم و سپاه استان با افرادی که می توانند کمک کنند در این عرصه هستند و خواهند بود.

رئیس اداره بهزیستی استان زنجان در خلوت این مراسم با اشاره به وظایف سازمان بهزیستی گفت:

سلمان حسینی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی بهزیستی توسعه وفاق و هماهنگی با گروه های جهادی است تا بتوانیم با ایجاد این تعاملات در جهت توانمندسازی مصرف کنندگان تلاش کنیم تصریح کرد: یکی از اهداف بهزیستی ایجاد وفاق و هماهنگی با گروه های جهادی است. و نتیجه خدمت رسانی سریع به جامعه هدف رفاهی است.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *