نبرد مدعیان در اصفهان و بم / ذوب آهن و سپاهان با توجه به عبور مدعیان کرمانی

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان حساس ترین و مهم ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان به میزبانی تیم های اصفهانی و کرمان در اصفهان و بم برگزار می شود که 4 تیم برتر به مصاف هم می روند.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور از فردا (چهارشنبه 20 بهمن ماه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای بم، اصفهان، شهرکرد، ارومیه، سنندج و انجلی آغاز می شود. ذوب آهن در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته میزبان تیم فولادشهر خواهد بود. سیرجان برنده قبلی است.

ذوبحان شفق که با ناکامی هفته گذشته در دربی اصفهان در بازی قابل قبولی با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت، پس از چند بازی در زمین چمن مصنوعی به فولدشهر بازگشت. شاگردان شهباجی سعی دارند با امتیاز گرفتن در این دیدار فاصله خود را با رقبا کم کنند و از مدعیان دور نمانند و در دیدار مقابل سپاهان باید لغزنده باشند.

در دیگر دیدار حساس این هفته سپاهان که مدعی بود گل سالمش در دربی اصفهان توسط داور آفساید اعلام شد و برای او پنالتی گرفته نشد، بیان محمود لیدر بم در ورزشگاه فجر بام در بازی حضور دارد. او هفته گذشته بازیکنانی مانند کوثر کمالی، شقایق روژبهان و میریام رهیده را در اختیار نداشت و به همین دلیل موتور تیمش خوب کار نمی کرد و سرعت آنها عادی نبود.

تیم ملی شهرکرد کارنشین در خانه و در ورزشگاه کرانتی این شهر میزبان تیم دسته هشتم تصفیه گاز ایلام است. تیم آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف کیان نیشابور می رود که هفته گذشته 2 امتیاز مقابل بندرانزلی ناویکا از دست داد.

باطری کاران سنندج در ورزشگاه ملکونیا سنندج میزبان سرگل بوشهر است.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *