من به توهین حساس نیستم و ناامید نیستم

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی امام جمعه مشهد در راهپیمایی اعتراضی در حمایت از خود گفت: ناامنی نظام اسلامی به افسانه و خواست دشمن تبدیل شده است و منیت جهانی این بار چشمان خود را برای یافتن بهانه باز کرده است، از درون حمله کنید. بدنه جریان انقلابی». . به این ترتیب هرگز از روابط نامشروع و توهین هایی که گاهی مطرح می شود دلسرد نمی شوم و نسبت به آنها حساس نیستم.

عصر امروز در حاشیه جلسه درس خارج آیت الله سید احمد علم الهدی با موضوع سوره مبارکه نور، اقشار مختلف مردم و جوانان انقلابی به فعالیت های روزانه در دفتر نمایندگان پرداختند. ولی فقیه استان خراسان رضوی روز جمعه در اعتراض به استفاده از برخی مطالب عمدی و نامناسب علیه امام مشهد، شعارهایی در حمایت از امام مشهد سر دادند.

در این تجمع اعتراضی چند تن از جوانان مشهدی مستقیماً با نماینده ولی فقیه گفتند که حمله به قدرت و ثروت در رسانه ها به سمتی است که در نهایت جریان ناب فکری انقلاب اسلامی را از بین ببرد. حفظ بصیرت انقلابی و حمایت از نماینده ولی فقیه و ولی فقیه وظیفه جوانان و همه آحاد مردم در شهرهای مختلف استان است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در ابتدای سخنان خود و در پاسخ به ازدحام جمعیت در حمایت از ایشان گفت: با وجود اینکه از محبت شما سپاسگزارم، اما قبل از هر بحثی باید بگویم که هرگز خود را شایسته نمی دانم. دلیل این لطف این است که اساسا محبت شما به محبت اهل بیت (ع) است و ما یکی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از سخنان شما در صورت عدم توجه به صحت و اعتبار آن شما را در پیشگاه عدل الهی شرمنده می کند و بر همین اساس کسانی که خود را متعلق به عناصر انقلابی می دانند باید حرف های قانونی و غیرقانونی بزنند. ” الهی توجه داشته باشد و مواظب باشد که بیانش لطمه ای به اسلام و انقلاب وارد نکند.

علم الهدی با اشاره به آیه 86 سوره یوسف ادامه می دهد: پیرو متن قرآن کریم که می فرماید: زیرا در حال حاضر وحدت حزب الله و جامعه اسلامی بیش از هر موضوع دیگری مهم است و دشمن می فهمد که می تواند بیاورد، او می تواند کنترل همه معاملات ما را در دست بگیرد. پس همه باید هوشیار و با بصیرت باشیم و نگذاریم این اختلاف سلیقه منجر به دشمنی و دشمنی شود.

به گفته آیت الله علم الهدی، برگزاری این تجمع به گونه ای بود که پیش از این قرار بود به صورت خودجوش در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود، اما آیت الله علم الهدی قصد ممنوعیت آن را داشت. این تجمع متضمن تفرقه جامعه و لزوم حفظ وحدت در خط مقدم انقلاب اسلامی نبود و معترضان در دفتر امام جمعه مشهد حضور داشتند.

دو روز پیش در سفر رئیس جمهور به مشهد، سیاستمدار دکتر دکتر. وی در دیدار با سیدابراهیم رئیسی به بیان مطالب خلاف واقع پرداخت و مطالب نامناسبی را به نماینده ولی فقیه استان نسبت داد. .

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *