فن سردخانه ای زیلابگ + مشخصات و قیمت

این کندانسورها به اندازه کنداسورهای آبی کارآمد نیست اما گزینه مناسبی برای برآورده کردن نیازهای خنک کنندگی در مقیاس های بزرگ است.

فن سردخانه ای زیلابگ

یکی از مزایای لوله مویین این است که به هنگام خاموشی کمپرسور، جریان مبرد از سمت فشار زیاد سیستم به سمت فشار کم ادامه مییابد تا تعادل فشار در سیستم برقرار شود.

خرید فن سردخانه

سردخانه ها بر اساس معیارهای گوناگون به انواع مختلف دسته بندی می شود. اگرچه این دسته از مصالح ساختمانی نیز برای اجرا به رعایت نکات و اصولی خاص نیاز دارند اما در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی راحتتر اجرا میشوند.

قیمت فن کندانسور سردخانه

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی درباره انواع فن آکسیال، کاربردها و نکات مهم در خرید و انتخاب آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای این نوع محیط حفاظت از رطوبت بالا توصیه می شود ، (H1 یا H2). این سیستم ها در حال توسعه می باشند و به نظر نویسنده اگرچه اکنون کارامدی لازم را ندارند ولی در سالهای اینده سهم عمده ای از بازار به ویژه در سیستم های کوچک و کم تغییر را به خود اختصاص خواهند داد.

فن کندانسور سردخانه

آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام به ریان ابن شبیب فرمودند: اگر می خواهی در اعلی درجه بهشت با ما امامان محشور باشی در غم ما غمگین باش و در شادی ما شاد باش.

فن سردخانه ای

This a rticle w as ​done with GSA  C​ontent G᠎en​erat or  D​emoversion!

فن کویل سردخانه

نیز مورد استفاده قرار می گیرند، چون اگر این محصولات در دمای محیط معمولی قرار بگیرند، باعث فاسد شدن و آسیب دیدن محصولات می شود، پس برای این که بتوانیم از اتفاق افتادی این موضوع جلوگیری کنیم، باید آن ها را منجمد کنیم.

محدوده تراکمی پایینی دارند به این به این معنی است که میتوان در زمستان تا جایی که کمپرسور اجازه میدهد میتوان دمای تراکم را کاهش داد یعنی اگر دمای بیرون -۶ درجه باشد طوری طراحی شده که مصرف انرژی کاهش میابد.

که در محیط داخل سردخانه نصب می شود این است که توسط مبرد، گرما را از محیط داخل گرفته و به بیرون منتقل می کند تا همواره دمای داخل سردخانه را در دمای مورد نظر ثابت نگه دارد.

موتور فن سردخانه

دیفراست پروسه زدودن برفک روی اواپراتور است که با هیتر یا با بای پس گاز داغ یا آب گرم یا هوای گرم انجام می شود.

᠎Th is c on tent w as cre ated wi th GSA C ontent  Ge nerator ​DE​MO .

چلم و سردخانه را

تمامی قطعات کندانسینگ یونیت سردخانه روی شاسی قرار می گیرند. در انبار مواد غذایی می بایست قفسه بندی به تعداد کافی وجود داشته باشد که معمولاً قفسه ها را به طور موازی و پشت سر هم قرار می دهند و فاصله ای به اندازه ۵/۱-۲/۱ متر جهت عبور و مرور و حمل و نقل کالا در بین قفسه ها در نظر می گیرند.

فروش فن سردخانه

به منظور اجرای این سیستم در انبارهای محلهای طبخ غذا، می بایست چید مان مواد غذایی به نحوی باشد که موادی که دیرتر وارد انبار می شوند، دیرتر از سایر مواد موجود در انبار نیز مورد استفاده قرار گیرند.

فن سردخانه خارجی

سردخانه صنعتی میتواند مواد غذایی فاسد شدنی، محصولات کشاورزی و محصولاتی که قابلیت فاسد شدن را دارند را در داخل خود حفظ کند تا طول عمر بیشتری را برای استفاده داشته باشند.

فن سردخانه سه فاز

سردخانه ماشین یا اتاق یخچالی ، یکی از انواع سردخانه ها به حساب می اید که برای حمل مواد غذایی و محصولات که برای نگهداری و حفظ انها به دمای پایین نیاز است استفاده میشود .این محصول کمک میکند که در زمان … This artic​le h as been g en er᠎ated with GSA  C​on tent G en er at or Demoversi on !

پالت های ضد زنگ (فلز گالوانیزه)، مشبک و محکم جهت نگهداری مواد غذایی به تعداد کافی و متناسب با مواد موجود در انبار وجود داشته باشد و کلیه مواد باید روی پالت قرار داشته باشند.

فاصله مواد چیده شده تا سقف باید کمتر از از کف باشد. ساندویچ پانلی با چنین ساختاری برای پوشش سقف و دیوار انواع سردخانههای زیر صفر و بالای صفر درجه بکار میرود اما در رابطه با کف سردخانهها باید گفت که به منظور کاهش هزینهها از نوع دیگری پانلهای ساندویچی با نام ساندویچ پانل دو رو نایلون استفاده میشود.

سقف انبار باید دارای رنگ آمیزی روغنی به رنگ روشن باشد. به عنوان مثال در سردخانه هایی که دارای رطوبت هستند حتما باید از فوم XPS یا پلی استایرن در پانل های آن استفاده شود.

هسته یا لایه عایق به کار رفته در ساندویچ پانل سردخانه ای اغلب از جنس فوم پلی یورتان بوده اما در موارد دیگر از فوم پلی استایرن، پشم شیشه، فوم XPS و پشم سنگ نیز استفاده میشود.

در رابطه با نصب ساندویچپانل در صفحه مربوطه به طور کامل توضیح دادهایم، برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نصب ساندویچ پانل در وبسایت پانل آنلاین مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل سردخانه ای (Cold storage sandwich panels) یکی از انواع ساندویچ پانل است که بیشتر در مواردی که مسئله دما و برودت اهمیت داشته باشد از آنها استفاده میشود.

البته قابل ذکر است که کمپرسورهای صنعتی در چندین مدل متفاوت تولید می شوند. با توجه به اینکه طراحی و تولید دستگاه به صورت کامل توسط مهندسان اندیشه ی سبز انجام گرفته است ، امکان تولید دستگاه در اندازه های سفارشی وجود دارد .

در مراکزی که آمار پخت غذای آنها کمتر از ۱۰۰ پرس در روز می باشد ممکن است از فریزرهای صندوقی و یخچال های ایستاده به جای سردخانه های زیر صفر و بالای صفر استفاده شود.

سردخانه بالای صفر مخصوص ذخیره میوه جات، سبزیجات و صیفی جات و … با درجه برودت ۴ تا ۷ درجه سانتی گراد سردخانه بالای صفر جهت نگهداری مواد غذایی که لازم است قبل از طبخ در یخچال نگهداری شود سردخانه دیگری نیز با همین مشخصات جهت نگهداری مواد غذایی پخته و نیم پز پیش بینی می گردد.

انبار مواد غذایی می بایست از نور کافی ومناسب بر خوردار باشد که استفاده از لامپ های فلورسنت به علت مصرف پایین آنها مناسب است.

که کلیه اجناس مورد نیاز بر حسب میزان مصرف به صورت روزانه یا هفتگی از انبار کل تحویل ودر انبار روزانه مواد غذایی طبق اصول صحیح انبار داری ذخیره می شود.

شناخت و کاربرد این صنعت برای نگهداری مواد غذایی مختلف برای تمام کسانی که به نحوی با بهداشت و تولید غذا در ارتباط می باشند امری است ضروری ، که باید به آن بهای زیادی داده شود و برای رسیدن به این هدف می بایست کلیه سردخانه های نگهداری مواد غذایی با استانداردهای مربوطه تطبیق داده شوند.

مواد چیده شده می بایست حداقل ۳۰ سانتی متر تا دیوار فاصله داشته باشد. به عبارت دیگر دیوار مقاوم وقابل شستشو وغیر قابل نفوذ برای موجودات موذی باشد.

برای تولید پانل ساندویچی سردخانه ای از سه نوع روکش ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم و یا ورق آلوزینک به ضخامت 0.5 الی 0.7 میلی متر طبق سفارش مشتری استفاده میشود که ورق آلوزینک را میتوان بهترین و متداولترین نوع ورق ساندویچپانل سردخانهای دانست.

اینگونه از پانل های ساندویچی دارای عرض 1.15 و طول 2 تا 12 متر هستند که با توجه به تنوع در ابعاد و ضخامت پانلها بدیهی است که بسته به مشخصات فنی پانل، از وزن متفاوتی نیز بخوردار باشند.

یکی ازمهم ترین عواملی که پیشرفت فناوری را نشان میدهد، سیستم انجماد آن کشور است. شرایط دمایی بهینه، از مهم ترین ویژگی های سردخانه سیب قلمداد می گردد.

در شروع معرفی لوازم سردخانه از کمپرسور که یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در یک سیستم سرمایشی است اشاره می کنیم.

مسئول مربوطه موظف است روزانه دوبار درجه برودت سردخانه ها را طبق استاندارد گفته شده، کنترل کند. انبار معمولاً یک نفر مسئول به نام انباردار و با توجه به ظرفیت و حجم کار تعدادی کمک انباردار ( طبق استاندارد نیروی انسانی) و چند نفر کارگر دارد.

درجه برودت سردخانه ها می بایست از بیرون قابل کنترل بوده و تابلوی کنترل کاملاً در دید فرد مسئول باشد.

ساختار نر و مادگی این پانل ها موجب میشود لایه ها به خوبی در کنار هم قرار گرفته و چفت شوند و کمترین تبادل حرارتی با محیط بیرون را داشته باشند ازینرو بهترین گزینه برای ساخت سردخانه ها به شمار میروند.

نکته قابل توجه اینکه تعبیه هواکش باید مناسب ومتناسب با مساحت وفضای موجود باشد(پشت قاب هواکش باید به توری نمره ریز(نمره۱۶) ، ضدزنگ وقابل شستشو مجهز باشد.) وهوای انبار عاری از رطوبت زیاد وعاری از بو باشد.

در بها باید مجهز به فنر یا درب بند پنوماتیک باشد و خود بخود بسته شوند. ساخت سردخانه و کاربرد های سردخانه در سال های اخیر به قدری مهم شده و توسعه یافته شده که میتوان گفت تعداد سردخانههای صنعتی یک کشور را به عنوان نمادی از توسعه ی آن کشور به شمار آورد.

در این نوع سردخانهها، باید از اتاقهای سرد مطابق با تولید و نوع مواد و تهیه سرشیر، خامه، ماست و غیره در نظر گرفته شود.

یکی از عوامل کارایی انسانی، تامین غذای سالم وکافی است به همین جهت نگهداری مواد غذایی طبق اصول بهداشتی وفنی از پایه های بهداشت عمومی وپیشگیری از بروز بیماریهای مختلف وجلوگیری از اتلاف مواد غذایی محسوب می شود .

انبار مواد غذایی می بایست در محلی نزیک سالن پخت، ترجیحاٌ در طبقه همکف آشبزخانه ویا در طبقه زیرین آن واقع شود.

پیش بینی برق اضطراری برای انبارهای مواد غذایی به دلیل حساسیت مواد غذایی نسبت به تغییر در شرایط محیطی، ضروری و لازم می باشد.

انبار مواد غذایی باید داری تهویه و کولر بوده تا هوای گرم داخل انبار که از اکسیداسیون مواد داخل آن ایجاد می شود خارج گردد. Po᠎st w as g en᠎erated by GSA Content G᠎enerator DEMO !

جهت احداث انبار به ازای نگهداری هر ۱ تن مواد غذایی، حداکثر ۴ متر مکعب فضا در نظر گرفته می شود.

گاهی به دلیل وجود شرایط خاص نیاز است، هر دو نوع محصولی را که در بالا عنوان کردیم، در سالن های جداگانه نگهداری شوند.

برای ذخیره سازی گوشت و مرغ دو روش مرسوم است، روش اول ذخیره سازی روش گوشت گرم است که دمای نگهداری 0 تا 4 درجه سانتی گراد است و می توان گوشت و مرغ را تا دو هفته با این روش حفظ کرد.

همانطور که میدانید در سردخانهها اتلاف انرژی و بهینه سازی آن اهمیت بالایی دارد و استفاده از ساندویچپانلها نیز به همین منظور است.

و زمانی که در داخل کابین دما افزایش یافت دستور شروع به کار سیستم سرماساز را صادر می نماید. تجهیز برودت پس از دریافت اطلاعات سردخانه مد نظر شما،قیمت آن را محاسبه کرده و حتی در صورت تمایل شما،پیش فاکتور هم صادر می کند.اما این نکته بدیهی است که این سیستم محاسبه نمی تواند %100 دقیق باشد.

۱۳٫ روشنایی اضطراری جهت نشان دادن راهروهای خروجی ضروریست و این سیستم بایستی بصورت اتوماتیک بعد از قطع جریان برق یا باطری روشن گردد .

مصرف سردخانه 4 تن این شرکت برق می باشد و مصرف آن تنها برق تک فاز (220 ولت) می باشد، در نتیجه در هر فضایی بدون نیاز به گاز می توان از آن استفاده کرد.

در برخی موارد و در جایی که احتمال آتش سوزی آن نزدیک به صفر است، به جای فوم پلی یورتان از فوم پلی استایرن نیز استفاده میشود که علاوه بر اینکه نسبت به پلی اورتان قیمت کمتری دارد، وزن آن نیز کمتر است.

سعی ما بر تام شدن پروژه با کمترین قیمت است ولی کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم ون در نهایت باعث زیان سرمایه گذار می گردد.

سه نوع موتور قابل نصب بر روی سردخانه های چهار کابین EIG شامل : سکاپ (دانفوس) آلمان، کالترون ایتالیا و تکامسه فرانسه می باشد هر سه این موتور ها دارای کیفیت و عمر بالایی هستند و از استاندارد های جهانی و اروپایی نظیر ISO 9001، 18001، 14001، CE اروپا و …

برای این کار نظافت ، کالیبراسیون ، روانکاری و تعویض جزئی قطعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سردخانه می بایست از نور کافی و مناسب برخوردار باشد.

زمینی که سردخانه در آن ساخته می شود می بایست دارای زهکشی خوب و برای احداث ساختمان مناسب باشد به طوری که به خوبی بتواند سنگینی یک ساختمان بزرگ و وزین را تحمل نماید و آب در سطح آن جمع نشود.

استفاده از لامپ های فلورسنت به علت مصرف پایین آنها مناسب است. انبار باید مجهز به ترمومتر بوده و انبار دار موظف است همواره دمای انبار را تا ۱۵ درجه سانتی گراد حفظ نماید.تهویه انبار می بایست طوری باشد که حداقل در یک ساعت ۱۰ بار هوای آن عوض شود واز یک هوای خشک وخنک بر خوردار باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش فن سردخانه وب سایت خود باشید.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *