در زمان و هزینه می شود (2)

برش لیزر فلزات تهران, برش لیزری فلز برنج, برش فلزات با لیزر, برش لیزر فلز تهران, برش لیزری فلزات تهران, خدمات برش لیزر فلزات چهاردانگه, خدمات برش لیزر فلزات, خدمات برش لیزر فلزات تهران, برش لیزر فلزات دستگاه, برش لیزر فلزات صنعتی, طراحی برش لیزر فلزات, لیزر برش فلزات کوچک, دستگاه برش لیزری مخصوص فلزات, مرکز برش لیزر فلزات, نرخ برش لیزر فلزات, هزینه برش لیزر فلزات

مثلا دو شرکت بایکال ترکیه و hsg چین از شرکتهایی هستند که این لیزرهای صنعتی را به همراه تنوع مدل ها به بازار عرضه کردهاند.

شرکتهای مختلفی این دستگاه را با طیف وسیعی از مدلها و کاربردها روانه بازار کردهاند. همچنین دستگاه های برش لیزر توانایی ایجاد مدل های مختلفی از لیزر ها را دارند که شامل ، لیزر های گازی ، رادیو اکتیو ، شیمیایی و جامد می باشد .

هر پرتو لیزر طول موج مداومی را ارائه میدهد که استفاده از آن ها میتواند اهداف مختلفی را در برگیرد.

علاوهبر این مصنوعات در تولید ماکت، جعبههای کادوی، گیفت ها، سررسیدها و کار دستی ها هم نقش مهمی را ایفا میکند.

شرکت پارس کیا مهنام با رعایت تمامی اصول در این صنعت مشغول به کار است و انواع دستگاههای لیزر برش را به عرضه میکند.

توصیه می شود قبل از شروع به کار اپراتور تمامی آموزش های لازم جهت فعالیت با دستگاه را فراگرفته تا بتواند با رعایت تمامی نکات ایمنی به فعالیت با دستگاه مورد نظر بپردازد.

برش لیزری فلز برنج با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این امکان را میدهد که محدودیتهای روشهای سنتی برشکاری قطعات را حذف کنیم و با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده طرحها و ایدههای پیچیده پروژههای صنعتی مد نظر را به مرحله اجرا درآوریم.

برش حرارتی از طریق فلز روی ناحیه کوچکتری تأثیر میگذارد و در نتیجه لبههای تمیزتر ایجاد میشود، اما این ناحیه کوچکتر نیز تاب برداشتن و اعوجاج فلز را به حداقل میرساند.پرتو لیزر در طول فرآیند برش فرسوده نمی شود و نیازی به توقف کار برای ابزار جدید یا تعویض قطعات ندارد.

تفاوت ضخامت برش لیزر در انواع فلزات برش لیزر فلزات دستگاه لیزر فلزات را دستگاه برش فلزات هم نامیده شده …

برش کانتورهای بسیار پیچیده و تیز و قابلیت ایجاد سوراخهای بسیار ریز در ورق های ضخیم با کمترین تغییر در قطر سوراخ از مزایای منحصر به فرد برش لیزر می باشد.

این توان قابل تغییر است که برای کار روی متریالهای متفاوت توان این لیزر را میتوان تغییر داد. برش کانتورهای بسیار پیچیده و تیز و قابلیت ایجاد سوراخهای بسیار ریز در ورقهای ضخیم با کمترین تغییر در قطر سوراخ از مزایای منحصر به فرد برش لیزر میباشد.

با این حال، بهبود راندمان برش توسط سرعت پرتو کنترل می شود، نه با قدرت لیزر خام.برش لیزری چندین مزیت و مزایای منحصر به فرد برای ساخت فلز دارد که می تواند باعث صرفه جویی در زمان و به حداکثر رساندن منابع شود.

در نتیجه با توجه به این که هدف از خرید این محصول چه چیزی میباشد و برای چه کاری میخواهد به کار گرفته شود، میتوان آن را تهیه کرد.

لیزرهای صنعتی از یک طرف در کاهش زمان تولید یک محصول و از طرفی در به دست آوردن کیفیت مطلوب آن نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند.

لیزرهای جریان عرضی از یک دمندهی ساده برای گردش مخلوط گاز با سرعت کمتر استفاده میکنند، در حالی که تشدیدکنندههای اسلب یا انتشار از یک میدان گاز استاتیک استفاده میکنند که نیازی به فشار و ظروف شیشهای ندارد.

در زمان های نه چندان دور حکاکی و برش بر روی انواع متریال بوسیله ی دست یا دستگاه های ساده صورت می گرفت ولی در عصر حاضر که تکنولوژی لیزر پا به عرصه ی صنعت گذاشته است این کار با دستگاه های برش لیزری انجام می شود.

کاربرد برش لیزری برنج در صنایع سرعت ساخت و تولید محصولات را تا حد زیادی افزایش داده است زیرا قطعات مورد نیاز در مدت کوتاهی در اختیار خط تولید قرار میگیرند و به هیچ وجه کارخانجات با کمبود قطعات برنجی مواجه نخواهند بود.

دستگاههای لیزر برش را می توان از نظر کاربرد به دو دسته برش و حکاکی فلزات و یا غیر فلزات تقسیم نمود.

همچنین با توجه به اینکه برای برش و حکاکی هر دو دسته فلزات و غیر فلزات از لیزرهای صنعتی استفاده شده است، میتوان به خاطری آسوده این مواد را طبق استانداردهای موجود برش داد و حکاکی نمود.

همچنین هر دو نوع مدل این دستگاهها دو دسته فایبر و لیزر CO2 را از نظر تکنولوژی ساخت و عملکرد دارا میباشند.

لیزر حکاکی فلز و خدمات برش لیزر فلزات با استفاده از پرتو و تشعشعات لیزر سطح فلز را میسوزاند و بسته به جنس فلز رنگ های متغییری خواهد داشت.

این فرآیند انعطافپذیر، همهکاره و بسیار کارآمد است و در هنگام بررسی ساخت فلز میتواند گزینهای مقرونبهصرفه باشد. به وسیله دستگاه لیزر برش فلزات اکثریت فلزات صنایع مختلف از جمله فولاد، آهن و آلومینیوم را که جزء پرکاربردترین فلزات در صنایع هستند برش می دهند.

دستگاه برش لیزر جهت برش و حکاکی انواع متریال فلزی و غیر فلزی مورد استفاده قرار میگیرد و در واقع با یک دستگاه شما میتوانید هم سفارشات خدمات لیزر معمولی و هم سفارشات مختلف فلزات تا ۱٫۵ میلیمتر را انجام دهید .

روشهای دیگر برای صرفهجویی در ضایعات مربوط به تکنیکهای برش مانند تودرتو، ورودیها و سربهای خروجی و زبانهبندی روی لیزر است.

همچینی برای قطعاتی که نیاز به برش کاری ظریف دارند برش لیزر بهترین گزینه موجود است. یکی دیگر از باورهای غلط رایج تر برش لیزر این است که کارایی آن به قدرت خام لیزر مربوط می شود.

برش لیزری فلزات یک فرآیند تولیدی است که از فناوری لیزر برای برش ورق های مسطح استفاده می کند. کارگاه خدمات برش لیزر فلزات نور پایتخت واقع در چهاردانگه (چهاردنگه) است.

امروزه از سه نوع دستگاه لیزر فلزات اصلی در صنعت استفاده می شود: لیزرهای CO2 برای حکاکی و لیزرهای Nd و Nd-YAG برای برش.

دستگاه حکاکی لیزر فلزات به شکلی است که ما می توانیم تنها بخش کوچکی از سطح نمونه کار را برش دهیم و از آن برای منبت و حکاکی بر روی فلزات استفاده کنیم.

خریداران این دستگاهها میتوانند با توجه به نیاز و کارکرد مدل مناسب خود را تهیه کنند. همیشه وقتی صحبت از افزایش یک فرآیندی مانند برش در تولید یک محصول به میان میآید، کاهش کیفیت آن مسئله است که باید به آن توجه ویژهای کرد.

اگر ورقات شما از جنس استیل و یا آلومینیوم باشند به دلیل این که ممکن است در حین برش سیاهی در محل ایجاد شود و یا کیفیت کار انجام شده مناسب نباشد در نتیجه باید از گاز نیتروژن برای به دست آوردن نتیجه بهتر کمک بگیرید.

دستگاه برش لیزر باید به خوبی با نرم افزارهای Adobe یا CAD سازگاری داشته باشد. به خاطر وجود فلز روی در سطح ورقهای فولادی ضروری است که برش لیزر ورق گالوانیزه با دقت بالایی انجام شود.

دقت و دقت پرتوهای لیزر برش پیچیده ای از فلز را فراهم می کند. مادر برد های جدید دارای قابلیت هایی چون کنترل دقیق و پیش نمایش انجام کار و خطا یابی خودکار می باشند و همچنین به علت دارا بودن قابلیت های نرم افزاری پیشرفته ، کنترل کاربر را کمتر و سیستم به صورت تمام خودکار ، تمام مراحل و فرایند کار را کنترل می نماید.

برش لیزری نیازی به نگهداری ندارد و بنابراین، ساخت اشکال دقیق با دقت در زمان کمتری انجام می شود.سایر اقدامات مقرون به صرفه برای برش لیزری فلزات، هزینه های محدود کار، راه اندازی و عملیاتی است.

دستگاه برش فایبر نیز یکی از دستگاه های برش لیزر است که عملکرد آن شبیه دیگر مدل های خود است با این فرق که مدل فایبر و زیر مجموعه هایش دارای برنامه ریزی دقیق و به بروز تری نسبت به سایر مدل هاست .

برای ایجاد تلورانس های برش سخت تر و به حداکثر رساندن دقت، به توان پرتو پر انرژی متکی است. جنس این پرتو های نوری چیست؟

تیوب لیزر یک استوانه از جنس شیشهی مهر و موم شده است. توان تیوب دستگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا توسط این تیوب لیزر میتوان هزینه تولید پرتو لیزر را کاهش داد ولی اگر از آن استفاده نشود تولید پرتو لیزر بسیار پر هزینه و سخت است.

دستگاه های سی ان جی بهترین گزینه برای استفاده در این مرحله است که دلیل آن دقت و کیفیت بالایی و نیز زمان لازم برای برش قطعات آهنی و غیر آهنی، آلیاژی، آلومینیومی و به بطور کلی هر نوع آلیاژ فلزی را کاهش می دهد.

خط برش: مزیت مهم برش لیزر باریک بودن خط برش (۲/۰ میلی متر) می باشد که این قابلیت باعث بالا بردن استفاده از مواد مصرفی با کاهش پرت ورق است.

استفاده از لیزر برای برش تصاویر باعث صرفه جویی در ضایعات مواد می شود، زیرا دقت و دقت پرتو لیزر نیازی به حاشیه در دو طرف برش ندارد.

همانطور که گفته شد، هر چه مدت برش فلز طولانی تر شود، مبلغ نیز افزایش می یابد. تجهیزات لیزری هم از نظر طراحی و هم از نظر کاربرد از سایر دستگاه های برش فلز متمایز است.

رای نیک با ارائه قیمت مناسب خدمات، حمل و تحویل سفارش ها در محل مشتریان، تحویل به موقع سفارشات، ضمانت اجرای صحیح فرایندها و همچنین امکان اجرای بسیاری از فرایندهای دیگر از مرحله طراحی تا تولید نهایی محصول آماده همکاری با فعالان صنایع مختلف می باشد.

برش لیزری توانایی برش فلزات را با دقت بیشتری نسبت به روش های دیگر مانند برش پلاسما یا برش واترجت دارد.

صرفه جویی در هزینه مواد یکی دیگر از مزایای برش لیزری است. پرتو لیزر پرقدرت با ذوب، سوزاندن یا تبخیر مواد قطع میشود و در نتیجه جزئیات بسیار ظریفی به دست میآید.

یکی از این تصورات غلط در مورد برش لیزری این است که سر لیزر مستقیماً با مواد تماس پیدا می کند در حالی که واقعاً اینطور نیست.

به دلیل قطر کم لیزر، برش لیزری برش بسیار دقیقی بوده و هیچ گونه خطایی ندارد. در این میان نیز بیشترین استفاده در صنایع اختصاص دارد به لیزر گازی Co۲ به این دلیل که برای حکاکی و برش روی انواع متریال فلزی و غیر فلزی مورد استفاده قرار میگیرد.laser cutting CO2 از اولین دستگاه های حکاکی و برش لیزری در صنایع است که بازده کاری بالاتری حدود 20 درصد دارد.

امروزه روز دستگاههای لیزر برش که از آنها برای برش و حکاکی با استفاده از لیزر مخصوص در دقتهای میلیمتری استفاده میشود، در اکثر صنعتها و کسبوکارها استفاده میشود.

لیزر تکنولوژی ای است که توسط تقویب اپتیکی بر پایه تابش گسیل برانگیختگی، نور تولید می کند. بیشتر دستگاه های برش لیزری می توانند به USB متصل شوند.

استفاده از تجهیزات و امکانات لیزری مانند برش و حک در انواع صنایع مانند خودروسازی، پوشاک، لوازم و اسباب خانگی و غیره، حتی وسایلی که به طور روزانه از آنها بهره میگیریم، باعث شده است که این حرفهها با سرعت و دقت بیشتر عمل کنند.

به طور مثال میتوان به صنایع پوشاک، طلا سازی، ساختمانسازی، کیف و کفش، پوشاک و حتی تبلیغات اشاره کرد. هنگامی که تصاویر یا طرحها در دستگاه برش لیزری برنامهریزی میشوند، طرحها، شکلها و اندازهها را میتوان با فشار دادن یک دکمه تغییر، تنظیم و بهینهسازی کرد.

دستگاه برش لیزر قدرت برش فلزات مختلف را تا قطر 2 میلیمتر دارا میباشد. در این قسمت می خواهیم برخی از فاکتورهای مهم برش لیزری را توضیح دهیم. This post h as ​been writt en ᠎with G SA C on​te​nt Gen᠎er​at᠎or D᠎emoversion!

مجموعه صنعتی دیبا لیزر با اتکا به دانش روز اروپا ، توانایی برش لیزر فلزات از ضخامت ۰٫۲ تا ۲۰ میلی متر با سطح برش بدون سوختگی و بدون پلیسه که بعد از برش قطعه هیچ گونه احتیاجی به پلیسه گیری یا تمیز کاری ندارد ، را دارا میباشد .

اگر این افزایش فرکانس از یک میزان مشخص بالاتر برود برعکس باعث نازکتر شدن شیار برش لیزر می گردد. کار با انواع دستگاه های لیزر نیازمند تخصص، تجربه و دانش کافی اپراتور آن می باشد.

لیزر ثابت است و در یک مسیر باریک حرکت می کند. درست است، فناوری لیزر فیبر در طول سال ها قدرت پرتو لیزر را افزایش داده است.

ولی در این بین دو نوع گازی و جامد بیشترین کاربرد در صنعت را به خود اختصاص داده­ اند. همه آنها قابل برنامه ریزی هستند و می توانند طرح های دیجیتال دو بعدی را از CAD یا سایر تصاویر مبتنی بر برداری به یک شی فیزیکی تبدیل کنند.

این کنترلهای کامپیوتری، دقت بالایی و سرعت برش را افزایش میدهند. برای حکاکی عکس و تصاویر گوناگون بر روی سنگ های مختلف، همچنین حکاکی بر روی سنگ قبر دستگاه برش غیرفلزات گزینه مناسبی است.

دستگاه های لیزر برش و حکاکی غیرفلزات برای تولید پرتو لیزر از تیوب استفاده میکنند. این واکنش موجب افزایش انرژی آنها شده و پرتو نور تولید میشود.

برای حفاظت از هد و سورس دستگاه لیزر غیر فلزات به خنک کاری دستگاه چیلر نیازمند میشود که در مقاله ایی جداگانه در سایت آورده شده است.

در ادامه به معرفی کاربردهای لیزر و عوامل موثر بر قیمت برش لیزر می پردازیم. این مسئله به خصوص در برش لیزر فلزات انعکاس دهنده یا دارای ضریب هدایت حرارتی بالا نمود بیشتری می یابد.

با گسترش استفاده از دستگاههای برش لیزری، شیوههای سنتی و قدیمی برش فلزات منسوخ گردیده و کنار گذاشته شدهاند و امروزه از شیوه برش لیزری که یک روش جدید برای برش ورق فلزات از جمله برش لیزر آلومینیوم است استفاده میگردد.

مزیت بیشتری نسبت به برش پلاسما دارد. با این وجود، برخی از تصورات غلط رایج در مورد برش لیزری فلزات هنوز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی

تفاوت لیبل گلاسه با سایر لیبل ها Copy (9)

��������� �ǁ ����� ���� ����� �ǁ ���� ����� ������ ����� ������ �� �� ���� ����. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *