خرید و سفارش چاپ فلکسو، لیبل خام، لیبل پشت چسبدار، لیبل چاپی، لیبل، لیبل حرارتی، لیبل صدفی

کاربردهای برچسب های مسدود کردن:
برای پوشاندن اشتباهات در مواد موجود
برای به روز رسانی اطلاعات در مورد مواد موجود
برای بازیافت بسته بندی
برای ایجاد چاپ کاملا خوانا
محدودیت‌ها با برچسب‌های مسدود کردن
برچسب‌های مسدود کردن، برچسب‌های ویژه انتقال حرارت هستند، بنابراین می‌توانید آنها را با چاپگر برچسب حرارتی خود چاپ کنید. آنها معمولا به سفارش ساخته می شوند و همیشه در انبار نگهداری نمی شوند. خبر خوب این است که می‌توان آن‌ها را به مناسب‌ترین اندازه (شامل برچسب‌های دایره‌ای و بیضی شکل) برش داد و می‌توان آن‌ها را از قبل چاپ کرد یا آن را خالی گذاشت تا روی آن چاپ کنید. برچسب‌های سیاه معمولاً از کاغذ نیمه براق ساخته می‌شوند، اما برای دیدن گزینه‌های مواد موجود با ما تماس بگیرید. این برچسب ها معمولا به صورت رول تحویل داده می شوند. مانند هر لیبل سفارشی، هر چه سفارش شما بیشتر باشد، هزینه لیبل واحد کمتر خواهد بود.

خرید و سفارش چاپ فلکسو چاپگرهای لیبل حرارتی به بخش آموزش رسیده اند و کتابخانه ها از آنها برای چاپ برچسب کتاب استفاده می کنند. در گذشته، کتابخانه‌ها درخواست ابزاری برای چاپ برچسب‌های جذاب، خوانا و قوی برای کتاب‌های خود می‌کردند. اکثر روش‌های موجود رضایت‌بخش نبودند و نتوانستند این هدف را محقق کنند. اکثر روش‌های سنتی برچسب‌گذاری با موارد زیادی از برچسب‌های محو شده، خواندن فونت‌ها و برچسب‌های لایه‌بردار ناقص بودند. چاپ حرارتی روشی مقرون به صرفه و موثر برای چاپ لیبل های کتابخانه ای خوانا، جذاب و ماندگار است.

 


خرید و سفارش لیبل خام 
آیا می دانستید که می توانید از چاپگر لیبل حرارتی هم برای نیازهای چاپ لیبل و هم برای چاپ رسید استفاده کنید؟ با تغییر از رول لیبل به رول کاغذی پیوسته، می توانید رسیدها را از چاپگر حرارتی خود چاپ کنید. چاپگرهای لیبل حرارتی مزیت دیگری برای چاپ رسید دارند زیرا گزینه های اندازه بیشتری دارید. یک چاپگر فقط رسید دارای عرض چاپ 3 اینچ است در حالی که چاپگر لیبل حرارتی دارای عرض چاپ 4 اینچ است. این بدان معناست که با چاپگر لیبل حرارتی، با قرار دادن اطلاعات بیشتر در اینچ اضافه شده، از کاغذ کمتری استفاده می کنید.

 

خرید و سفارش لیبل پشت چسبدار در دنیای معاصر، امنیت یک دغدغه اصلی برای همه شرکت‌های بزرگ و کوچک است. سازمان ها به طور منظم بازدیدکنندگان را دریافت می کنند و شناسایی و ردیابی آنها برای ارتقای امنیت سازمانی مهم است. می توانید از چاپگرهای برچسب حرارتی برای ایجاد شناسه های یکبار مصرف برای بازدیدکنندگان استفاده کنید. لیبل های چاپ حرارتی کم هزینه و آسان و سریع ساخته می شوند.

 

خرید و سفارش لیبل چاپی همچنین، آنها امنیت را افزایش می دهند زیرا فرآیند ورود را ساده می کنند و زمان و تاریخ انقضا را در بر می گیرند. برچسب‌های بازدیدکننده چاپ حرارتی بهتر از شناسه‌های پلاستیکی که گران هستند و برچسب‌های دست‌نویسی که در برابر جعل آسیب‌پذیر هستند، بهتر هستند. هنگام چاپ شناسه بازدیدکنندگان، از برچسب های حرارتی مستقیم استفاده می شود و نیازی به روبان نیست.

 

خرید و سفارش لیبل برچسب گذاری دارایی بسیاری از شرکت ها با ردیابی دارایی ها دست و پنجه نرم می کنند و مکانیسمی برای مدیریت صحیح دارایی های خود ندارند. چه کسب و کاری بخواهد کامپیوترها، اسکنرها یا ماشین آلات خود را ردیابی کند، چاپگرهای لیبل حرارتی راه حلی عالی هستند. مزیت عمده چاپگرهای لیبل حرارتی برای برچسب گذاری دارایی این است که می توانند بر روی مواد متمایز و فراتر از کاغذ استاندارد چاپ کنند. اولین گام در برچسب‌گذاری دارایی‌ها، ایجاد شناسه‌های فردی برای هر دارایی و سپس برچسب‌گذاری هر مورد به صورت جداگانه است. در صورت نیاز، می توانید مکان دارایی خاص را نیز برای ردیابی آسان چاپ کنید.

خرید و سفارش لیبل حرارتی پرینترهای حرارتی برای طولانی ترین زمان در تجارت الکترونیک وجود داشته اند. آنها به طور گسترده در مشاغل در سراسر جهان برای انجام طیف گسترده ای از وظایف چاپ روی کاغذ و سایر مواد استفاده می شوند. چاپگرهای حرارتی به دلیل ارزان بودن، کارایی، کیفیت بالا و سرعت، در صنعت مورد استقبال مثبت قرار گرفته اند. برای بسیاری، چاپگرهای حرارتی به راه حلی برای چاپ برچسب های حمل و نقل آمازون در میان سایر نیازهای چاپ تبدیل شده اند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آنها بدانید.

چاپگرهای حرارتی چگونه کار می کنند؟
سفارش لیبل حرارتی به طور خلاصه، چاپ حرارتی از گرما برای کپی کردن یک تصویر در یک ماده خاص استفاده می کند. چاپگرهای لیبل حرارتی مانند چاپگرهای استاندارد کار می کنند. با این حال، تنها تفاوت این است که به جای استفاده از جوهر، چاپگر لیبل حرارتی از رسانه‌های خاصی مانند رول‌های لیبل استفاده می‌کند که به گرما واکنش نشان می‌دهند. یک چاپگر حرارتی دارای سه بخش است که عبارتند از: سر حرارتی، صفحه و فنر. هد حرارتی مسئول تولید گرما و چاپ روی کاغذ است در حالی که صفحه کاغذ را تغذیه می کند. فنر هد حرارتی را فشار می دهد تا با کاغذ حرارتی تماس پیدا کند تا تصویری ایجاد کند.

 

 

خرید و سفارش لیبل صدفی پرینترهای حرارتی از روبان و کارتریج استفاده نمی کنند که هم سریع و هم مقرون به صرفه هستند. چاپگرهای حرارتی پس از اختراع هد چاپ حرارتی در سال 1965 به وجود آمدند. اولین سیستم چاپ حرارتی به عنوان Silent 700 نامیده شد و در سال 1969 راه اندازی شد. از آن زمان، چاپگرهای حرارتی برای تبدیل شدن به حالت پیشرفته تغییر یافته اند. چاپگرهای هنری

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *