توافق با سازمان بهداشت جهانی برای انتقال واکسن های تولید شده در ایران به کشورهای متقاضی

[ad_1]

در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر ایران و مدیرعامل منطقه ای سازمان بهداشت جهانی، دو طرف بر همکاری در زمینه مدیریت بیماری های عروق کرونر قلب از طریق انتقال تجربیات هلال احمر و انتقال کوبرکات در این زمینه تاکید کردند. کشورهای درخواست کننده را واکسینه کنید.

به گزارش ایسنا، دکتر. به مناسبت اجلاس سران منا، همتا حسین کولیوند با مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی، دکتر قاهره، در قاهره مصر تماس گرفت. احمد با سلیم المنظری دیدار کرد.

کولیوند با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در ساخت و تولید واکسن کرونا در ایران، گفت: هلال احمر آمادگی دارد با هماهنگی دولت و وزارت بهداشت، واکسن ساخت ایران را در اختیار کشورهای نیازمند قرار دهد.

در این نشست رئیس هلال احمر با اشاره به اقدامات مهم این جمعیت به عنوان معاونت و کمک به وزارت بهداشت در زمینه بیماری های عروق کرونر گفت: بیماران نیازمند ترخیص شده از بیمارستان نیز تجهیزات ضروری مانند کپسول اکسیژن را از بانک امانت تجهیزات پزشکی هلال احمر دریافت کردند.

کولیوند بر آمادگی جمعیت هلال احمر ایران برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت در زمینه های مختلف از جمله کرونا، مهاجرت و… تاکید کرد.

المنظری، مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت به بازدید از مرکز مانیتورینگ سازمان اورژانس ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم این تجربه به کشورهای نیازمند منتقل شود.

بر اساس اطلاعات جمعیت هلال احمر؛ المنظری در خصوص مراحل نهایی تایید واکسن کبری توسط سازمان جهانی بهداشت گفت: در صورت تایید نهایی واکسن تولید شده در ایران، سازمان می تواند آن را به کشورهای نیازمند منتقل کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *