بهترین روش های برش ورق آهن

بهترین رویه های برش ورق آهن
برش لیزر آهن

در ادامه برش با اکسیژن ، انرژی حاصل از سوختن ماده ، ملازم با اکسیژن هم به امداد لیزر می آید و عاقبت فعالیت نسبت به برش با نیتروژن ، قابلیت برش سطح های با قطر فراتر و با شتاب بیشتروجود دارااست البته میزان مرغوب بودن برش نسبت به برش با نیتروژن ذیل خیس است.

برش لیزر آهن

Data w᠎as creat᠎ed by GSA  C onte​nt Gen​er᠎at​or᠎ Demov​er sion !

به جهت اطلاع از ارزش برش لیزر ورق های فلزی در ادامه تیم آهن تاپ با مطالعه همین مطلب با ما‌درها ملازم باشید.

به این برهان هست که هر سطح از خط مش به جهت خرید کردن دستگاه نیاز به اعتنا متعددی دارااست و شما می بایست قبل از این که به آن بله بگویید، تحقیقات خویش را با اعتنا انجام دهید.

کیفیت، هزینه ها، استفاده، سرویس ها و اکثری از عامل ها دیگر تصمیم می گیرند که کدام دستگاه برش لیزر فلزات را بخرید.

ارزش هایی که در ادامه همین مطلب ملاحظه می کنید، ارزش های شالوده میباشند و قابلیت دارااست که در ادامه شکل پیچیدگی کار، هزینه ها تغییر و تحول داشته اینجا باشند.

پس به جهت برش یک عدد از همین مربع با ضخامت دو میلیمتر آهن با به کارگیری از برش لیزر 12800 ریال یا این که به عبارتی 1280 تومان هزینه نیاز است.

برش لیزری دو گونه لیزر کربن دی اکسید و فایبر دارااست که متناسب با کالا ورق گونه لیزر تعیین می شود.

روشی که در ادامه قبلی به جهت برش آهن به کارگیری می شد، رویه مکانیکی و دستی بوده است. واضح هست که موقعیت و میزان مرغوب بودن برش و خصوصیت های ورق فلزی بر بر روی اجرت پرداختی تأثیرگذار است.

گیره نگه دارای هم علاوه بر مراقبت فلز به جهت برش، از پرتاب شدن تراشه ها تا حد متعددی خودداری می کند.

تمرکز انرژی دوچندان منجر ذوب، سوختن و یا این که بخار شدن ماده در ادامه آن نقطه میشود. به جهت خودداری از هر خطر و یا این که انقطاع احتمالی فرآیند برش لیزری پیشنهاد می نماییم تا شتاب برش فلزات درخشان نظیر مس اندک باشد و فلز با میزان بیشتری انرژی گرم شده تا برش لیزری با عاقبت بهتری انجام شود؛ به جهت آغاز فعالیت با کمترین شتاب برش، فرآیند را آغاز نمایید تا دوران به اندازه به اشعه دیتا شود و عملیات برش با اعتنا انجام شود.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *