بهترین بازی های اندروید؛ ۲۴ بازی رایگان به همراه لینک دانلود آنها

دانلود بازی , دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ها, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری

هرچند در ابتدا پیدا کردن این اشیاء کاری آسان بهنظر میرسد، اما به مرور با رسیدن به پایان فهرست، متوجه میشوید که برای پیدا کردن برخی از اشیاء باید دقایقی طولانی به نمایشگر خیره شوید.البته Hidden Through Time تنها به پیدا کردن اشیاء خلاصه نمیشود و سازندگان اجازه دادهاند تا علاقمندان بتوانند مراحل مورد نظر خود را برای اشتراکگذاری با دوستان ایجاد کنند.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

بازی Hidden Through Time دقیقا اثری با همین هدف است: افزایش دقت بازیکنان. در این بازی باید در محیطی بسیار شلوغ بهدنبال مجموعهای از اشیاء گمشده بگرید.

دانلود بازی کامپیوتر

نینتندو در تولید و عرضه بازی مبتنی برا ورزش کارتینگ تجربه زیادی دارد. PUBG یک بازی فوقالعادهی آنلاین است که بازی کردن آن به همراه دوستان لذتش را چند برابر میکند، اگر از علاقهمندان بازیهای شوتر هستید بههیچوجه این بازی را از دست ندهید.

البته این باعث نشده است که ما با یک بازی کاملا کپی از Diablo یا World of Warcraft روبرو باشیم، چرا که سازندگان به خوبی توانسته اند المان های جدید و متفاوتی را به بازی خود اضافه کنند و همین امر باعث شده است تا این بازی طرفداران و بازیکنان زیادی داشته باشد.

دانلود بازی برای کامپیوتر

بله طبیعتا بازی های مثل PES Mobile یا Fifa برای تجربه یک بازی فوتبال فوقالعاده گزینههای عالی هستند، اما تصمیم گرفتیم تا یک بازی فوتبالی خیلی خیلی سرگرمکننده و البته بهدور از واقعیت را در فهرست زومجی قرار دهید.دنیای بازی Rumble Stars Football در همهی بخشهایش سرگرمکننده است.

دانلود بازی کامپیوتری

حتی اگر ماموریتی هم تو بازی نداشته باشید، گشتوگذار در بازی خیلی هیجان انگیز خواهد بود و محیط بازی آنقدر زیباست که میخواهید ساعتها فقط دشتها، کوهها و سرزمینهای مختلف را ببینید.

هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MXGP 2021 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

آیا شما نیز به دانلود بازی اندروید اندروید علاقه دارید و بازیها را روی موبایل تجربه میکنید؟ بازی Celeste شامل بیش از 700 چالش است که اگر به شما بگویم هر مرحله این بازی بیش از 7 ساعت طول می کشد، به احتمال زیاد دهانتان از تعجب باز می ماند!

دانلود بازی ها

شخصیتهای جالب بازی در کارخانه مشغول به کار میشوند و هر محصولی را از مواد اولیه میسازند. در کنار اینباره دو بخش تکنفره و چندنفره هم برای بازی ساخته شده که هر کدام تجربه متفاوتی را برایتان خلق میکنند.

در این بین آلوکارد متوجه میشود که ریکتر تسخیر شده است و برای انجام مأموریت خود کاری سخت را در پیش دارند.این بازی پیش از این ابتدا در سال ۱۹۹۷ برای کنسول پلی استیشن منتشر شده بود و حالا کاربران گوشیهای اندروید و آیفون هم میتوانند تنها با پرداخت ۲.۹۹ دلار آن را تجربه کنند.

سالها از زمان عرضه بازی Traffic Rider برای گوشیهای موبایل گذشته است، اما هنوز هم میتوانیم این بازی را یکی از بهترین بازی های موتورسواری بدانیم.

البته فقط سه موتور سیکلت در بازی برای انتخاب وجود دارد که ویژگیهای زیادی هم ندارند و بیشتر از نظر ظاهری متفاوت هستند.

بازی Dead cells برای افرادی است که از مردنهای پشت سر هم و از دست دادن امتیازات اعصابشان خرد نمیشود.

شما همچنین میتوانید چالشهای روزانه بازی را که به صورت آنلاین در اختیارتان قرار میگیرد پشت سر گذاشته و سطوح بالاتر برسید.

بعد از هر مرحله سطح چارخانه ها بالاتر میرود و از بین بردشان مشکل تر میشود. بازی وکتور دوربین دو بعدی دارد و در جریان آن باید سعی کنید تا بدون برخورد با موانع پر تعداد بازی، با موفقیت در مرحله پیش بروید.الهام اصلی بازی وکتور از ورزش پارکور است و شخصیت اصلی داستان با پرش از روی موانع حرکاتی مشابه این دست ورزشکاران را انجام میدهد.

به همین دلیل نیز تصمیم گرفتیم تا بازی آسفالت ۹، ساخته گیملافت را در فهرست بهترین بازی های اندروید قرار دهید.بازی آسفالت ۹ به سه دلیل نسبت به رقبا درجایگاه بهترین قرار میگیرد.

شرکت گیملافت سالها پرچمدار ساخت بازی های پیشرو در گوشیهای موبایل بوده است. از بازی آفلاین نیز بازی کندی کرش ساگا و بازی Ballz محبوبیت زیادی دارند.

بعلاوه این امکان وجود دارد که بازیهایی که دیگر کاربران طراحی کردهاند را نیز تجربه کنید. امکان حضور در اتحاد و اتحادیههای مختلف، مینیگیمهای سرگرمکننده در بازی و درنهایت استراتژیهای متنوعی برای پیشرفت دربرابر سایر بازیکنان، بازی سلاطین را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است.بازی سلاطین (Games of Sultan) اثری با طراحی زیبا است که میتواند مدت زیادی شما را سرگرم کند.

اگر بخواهیم به طراحی بازی پسرخوانده نگاه کنیم، این بازی بهویژه از لحاظ استایل طراحی یکی از بهترینها در بازار ایران است.

مهمترین نقطهی قوت بازی My Friend Pedro مکانیک جذاب بازی در کنار سرعت بالای آن است چیزی که در گیم پلی بالا به وضوح میتوان دید این است که My Friend Pedro از آن دسته بازیهایی است که برای یاد گرفتنش چند دقیقه بیشتر وقت لازم ندارید ولی برای حرفهای شدن باید مدتها وقت صرفش کنید تا هر روز پیشرفت کنید.

بی اغراق میتوانیم Stardew Valley را میتوانیم یکی از بهترین بازی های اندروید منتشر شده در سال ۲۰۱۹ معرفی کنید.

کاوش کنید و در دنیای زنده و پر جنب و جوش Radlandia بچرخید، با شخصیت های رنگارنگ ملاقات کنید، در حالی که در حال فریب دادن و هوا دادن به راه خود برای کشف خدایان عرفانی اسکیت در تلاش خود برای Gnarvana هستید.

بازی فوتبال یا والیبال، بسکتبال، بازی بیلیارد یا بولینگ و شطرنج و اسکیت و حتی بازی پینگپونگ، تنیس و اسکی؛ ورزش محبوبتان را پیدا کنید، بازی کنید و در رقابتهای مختلف شرکت کنید.

این روزها وقتی میخواهیم که به دانلود بازی اندروید موبایل بپردازیم ممکن است با بازی ای بربخوریم که یا نسخه ی مود شده دارد ، یا دیتا به صورت جداگانه دارد.نسخه ی مود شده یا هک شده یا بی نهایت در واقع نسخه ای از بازی است که توسط برنامه نویسان و هکرها در سراسر دنیا ایجاد شده و در واقع نسخه ی بدون تبلیغات و بدون محدودیت یک بازی است.مثلا در بازی های اکشن معمولا بسیاری از مراحل ، تفنگ ها ، لباس ها و غیره قفل است که شما در نسخه ی مود شده همه ی آنها را باز میبیند و میتوانید به راحتی بازی کنید مثلا بازی کلاچ هک شده .

گادز اف بوم یا با نام سابق آن Guns of Boom یک بازی اکشن اول شخص است که در جریان آن بازیکنان باید در دو گروه به نبرد رودررو با یک دیگر بروند.امکان شخصیسازی شخصیتها از یک طرف و قابلیت استفاده از ترکیبی از پرکها برای پیروزی در رقابتها از سوی دیگر باعث شده است تا بازی Gods of Boom در گیمپلی تنوع زیادی داشته باشد.

در این بازی باید یک توپ را به کاشیهایی بکوبید که روی آنها شمارههایی نقش بسته است. تنوع قهرمانها باعث شده است تا هر مسابقهی بازی به رقابتی هیجانانگیز تبدیل شود.

سازندگان وین گلوری در حال حاضر روی تغییرات بزرگی برای بهتر کردن تجربه بازی روی موبایل کار میکنند.در بازی Vainglory بازیکنان باید در دو گروه با یکدیگر رقابت کنند تا با ازبینبردن پایگاه یکدیگر پیروز رقابت شوند.

 This ᠎post was done  wi th the  help ​of GSA C᠎on tent Generator  Dem᠎ov er​si on᠎.

در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند.

شما می توانید انتخاب کنید تا در یک… وظیفه شما مقاومت کردن در مقابل حملات آن هاست. در بازی Gods of Boom تیراندازی بهصورت خودکار انجام میشود و شما باید بهموقع نشانهگیری کنید.

شخصیتهای پسرخوانده از لحاظ قدرت تفاوت بسیار زیاد با یکدیگر است.همین تنوع باعث شده است تا امکان پیادهسازی استراتژیهای مختلف برای پیروزی بر رقبا در بازی پسرخوانده مهیا شود.

بازی Need for Speed No Limits بازیکنان را به مسابقات خیابانی و شبانه میبرد، جایی که میتوانید با پیروزی در هر رقابت، پول لازم برای آزادسازی خودروهای بیشتر و شخصیسازی آنها را بهدست بیاورید.بازی خودروهای متنوعی را نظیر فراری، لامبورگینی و مکلارن و غیره را شامل میشود و به مرور میتوانید از راههای مختلف آنها را آزاد کنید.

در Clash of Clans بازی به شما یک دهکده تقریبا خالی میدهد و شما باید به مرور زمان تجهیزات جدیدی را آزاد کنید و سربازها و مهمات خود را تقویت کنید.

بازی کلش رویال یک محصول رایگان با خریدهای درون برنامهای است. بازی های جدید دیگر از اندروید پنج به پایین پشتیبانی نمیکنند.

بزرگترین احضارگر، نجات جهان به شما بستگی دارد، بازی ترکیبی باورنکردنی از بهترین عناصر اکشن و دهها قهرمان با توانایی ها و شخصیت های منحصر به فرد در کنار شما هستند.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید. با نگاهی به گذشته، سال ۲۰۱۶ بود که برای نخستین بار نام Crashlands در میان برترین بازی های سال به چشم خورد.

PUBG یک بازی با ایده ای بسیار جذاب است که طبق نظرات کاربران ساخته شده است! در ابتدای هر مرحله، یکسری لوازم در اختیارتان قرار داده میشود و شما وظیفه دارید تا با آنها یک ماشین دستی بسازید و خوکها را تا خط پایان برسانید.

CJ مجبور به سفری میشود که او را به سراسر ایالت SA میبرد تا خانوادهاش را نجات دهد و کنترل خیابانها را در دست بگیرد.

در طول ماجراجویی با دختر جوان داستان به مرور میتوانید قدرتهای جدیدی را برای گشتوگذار بیشتر بهدست بیاورید جایی که دخترک جوان یاد میگیرد تا نگاهی متفاوت به دنیای پیشِروی خود داشته باشد.اما موسیقی یکی دیگر از مهمترین ویژگیهای بازی Gris است، بهلطف موسیقی بازیکن میتواند تا ارتباط نزدیکتری با دغدغههای شخصیت اصلی داستان پیدا کند و همین ویژگی باعث میشود تا در طول ماجراجویی چندساعته بتوانید هرچه بیشتر دخترجوان را درک کنید.

Gala Games یک پلتفرم برای دانلود بازی Play To Earn براساس بلاک چین است که طیف گستردهای از بازیها را پوشش میدهد.

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین بازیها با موضوع وایکینگها آماده کنیم مطمئنا بازی Oddmar یک از شناخته شدهترین گزینههای فهرست ما خواهد بود.

نمونههای متنوعی از بازی های MOBA مانند بازی وین گلوری را میتوانید روی موبایل پیدا کنید. ایده کلی بازی مشابه بازی های MOBA است.

از همان اول که در رویداد TGC متوجه بازی شاه دزد شدم، از متفاوت بودن این بازی مطمئنم بودم. در حالت چند نفره، نهایت چهار بازیکن (همگی با یک دستگاه) شروع به کاوش 23 سطح مختلف میکنند.

Stardew Valley یادآور خاطرات بازی هاروست موت است و توانسته با الهام از این مجموعه دوستداشتنی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند.بازی از مشغلههای یک کارمند شروع میشود جایی که با دریافت یک نامه متوجه میشود که یک مزرعه بزرگ متروکه از پدربزرگش به ارث برده است.

گیم پلی بازی بسیار سریع و پر جنبوجوش است و بعد از هر بار مردن با قدرتها و مهارتهای بهتری فوراً وارد بازی خواهید شد!

اثری که باعث شد تا پتانسیلهای سبک Endless Runner شناخته شود و افراد زیادی جذب اینگونه بازیها شوند. ویژگیهای آنلاین بازی آسفالت ۹ به لطفا سرورهای قدرتمند بازی قادر است تا ساعتها بازیکنان را سرگرم کند.

Crazy Snowboard، بازی کاملا سرگرمکننده با گرافیکی سهبعدی است. معمولا بهترین بازی های اندروید و پر دانلود ترین ها در دسته بندی و سبک های مختلف تقسیم بندی می شوند که از جمله مهم ترین آنها بازیهای آرکید ، آموزشی ، استراتژیک ، اکشن ، ایرانی ، بازیهای آنلاین اندروید ، تخته ای ، تفننی ، جدیدترین بازی های خانوادگی ، سرگرم کننده ، شبیه سازی اندروید ، فضایی ، هواپیمایی ،فکری ، ماجراجویی ، بازی های موبایل مسابقات فوتبالی ، بازی های مسابقات ماشین موتور و غیره که همگی آخرین نسخه ها و جدید ترین ها به همراه نسخه ی مود شده در این صفحه قرار گرفته است ، می باشند.

آیا گوشیهای ۴ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان میتوانند بهترین بازی های اندروید را اجرا کنند؟ با اینکه این بازی به ظاهر یک عنوان نسبتاً ساده است، اما گرافیک فوق العاده جذاب و پرجزئیات بازی در کنار گیم پلی داینامیک آن، تجربه ای غیر قابل وصف را برای شما به ارمغان می آورد.

به قول معروف این بازی یک اثر مریض است. در مقاله بهترین بازی های اندروید زومجی از بهترین بازی های 2022 گفتهایم.

پرطرفدارترین بازی های اندروید کدامها هستند؟ شاید ده سال پیش، زمانی که سیستم عامل «اندروید» (Android) رسما منتشر شد، اگر کسی میگفت این پلتفرم قرار است در آینده به یکی از رایجترین و محبوبترین پلتفرمهای بازی تبدیل شود و با کنسولهای بازی رقابت کند حرفش را باور نمیکردیم.

پیش از این روی کنسولهای نینتندو شاهد عرضه مجموعه ماریو کارت بودیم که هرکدام در جایگاه خود توانستند به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنند.

نغمههای دختری آوازخوان که در دنیای خود گم شده است. تاکنون ۱۲ فصل از بازی گادز اف بوم با انتشار بهروزرسانیهای مختلف در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و این بازی همچنان به موفقیتهای خود ادامه میدهد.

این بازی توسط شرکت بلیزارد ساخته شده که در کارنامه خود آثاری مثل «دیابلو» و «وارکرفت» را دارد. این فایل همون فایلی هست که داخل فیلم آموزشی در موردش صحبت میکنیم و انتقالش می دیم به پوشه ی temp !

سیستم ارتقا سلاحها نیز یکی از مواردی بود که گیمرها بر سر آن اختلاف عقیده داشتند. بهعنوان مثال امکان برگزاری لیگ و بهود رتبهبندی در بازی نیز در نظر گرفته شده است که هیجان تجربه طولانی مدت بازی را بیشتر میکند.

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است.

دیدگاه شما در رابطه با فهرست بهترین بازی های اندروید زومجی چیست؟ هر بازیکن در جریان بازی میتواند ۳ شخصیت را انتخاب کند.

زمانیکه در یکی از صفحات آن تصویری قرار میگیرد و از شما میخواستند تا اشیاء پنهان را پیدا کنید؟ در جریان بازی باید کارت خود را باتوجهبه میزان اکسیر آن در زمین قرار دهید، به این ترتیب با استفاده از نیروهای خود باید برجهای دشمن را برای پیروزی از بین ببرید.

دلیل اول گرافیک بسیار زیبای بازی و هماهنگی آن با گوشیهای میانرده است. اما از آن جایی که رایگان است، ارزش تجربه کردن را دارد.

مجلههای نوروزی را بهیاد دارید؟ بازی N.O.V.A. Legacy را میتوان جزء اولین بازیهای موفق تیراندازی روی اندروید به حساب آورد.

به این ترتیب محتوای بازی هر سهروز با رویدادهای مختلف تجدید میشود و احساس یکنواختی به بازیکنان دست نمیدهد. به ازای هدف گرفتن آنها با توپهایتان، سه توپ اضافه دریافت خواهید کرد.

به زندگی گچا خوش آمدید. شما کی هستید؟ در بازی Caves of Qud شما نقش یک شخصیت در تپه های شنی و جنگل ها را بازی خواهید کرد، شما به واحه دهکده Joppa و صحرای بزرگ نمک می رسید…

مطلب پیشنهادی

تفاوت لیبل گلاسه با سایر لیبل ها Copy (9)

��������� �ǁ ����� ���� ����� �ǁ ���� ����� ������ ����� ������ �� �� ���� ����. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *