بررسی دروس برنامه راهبردی دوم دانشگاه شهید چمران اهواز

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان مشاور برنامه ریزی و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز از برنامه راهبردی پنج ساله دوم دانشگاه به عنوان بازنگری در رشته، کیفیت، گروه آموزشی و برجسته سازی نقش بین المللی آن یاد کرد.

دکتر در گفت وگو با ایسنا، حمیدرضا غفوری گفت: برنامه پنج ساله دوم دانشگاه به تصویب رسیده است اما به دلیل تغییرات مدیریتی هنوز توسط اعضای هیات مدیره دانشگاه نهایی نشده است.

وی در ادامه گفت: تجربه دانشگاه در اولین برنامه راهبردی از سال 96 تا 1400 اجرا شد که خوشبختانه به هدف کسب رتبه در 10 دانشگاه برتر کشور دست یافت.

مشاور برنامه ریزی و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برنامه دوم دانشگاه رو به جلو است و نقش بین المللی دانشگاه به ویژه در منطقه شمال خلیج فارس و کشورهای همسایه پررنگ تر خواهد بود. بر این اساس، برای هر بخش برنامه ریزی می شود.

وی شعار محوری دانشگاه را «دانشگاه شهید چمران اهواز، پیشینه دیرینه، نگاه نو، جامعه محوری و ارزش آفرینی» عنوان کرد و اینها چشم انداز اصلی دانشگاه در برنامه راهبردی دوم است.

غفوری با اشاره به برنامه های دانشگاهی دانشگاه گفت: سه راهبرد کلی برای دانشگاه وجود دارد که یکی از آنها گذر از توسعه کمی به کیفی است؛ بررسی میدانی و اگر این رشته ها در خوزستان وجود نداشته باشد به مجموعه اضافه می شود. دانشگاه

وی در ادامه گفت: پس از بررسی سیلابس و ارائه تسهیلات لازم، سومین برنامه راهبردی که کیفی است اجرا می شود.

مشاور برنامه ریزی و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مهارت در رشته علوم انسانی ممکن است معنادار نباشد و بیشتر در رشته های تجربی و فنی مهندسی کاربرد داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
https://www.isna.ir/

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *