از اجرای “روی سخنم با شماست” تا “حکایت یک شترمرغ” و…

[ad_1]

آغاز اجرای نمایش “روی سخنم با شماست” از 16 آذر ماه و خبرهایی از اجرای شترمرغ در شهرزاد و آغاز دومین دوره جشنواره مجازی تئاتر کاغذی از جمله خبرهای تئاتر است.

نمایش “روی سخنم با شماست!” به نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری از  ۱۶ آذر ساعت ۲۰ هر شب  در عمارت روبرو  روی صحنه خواهد رفت. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش ، سجاد باقری که پیش از این نمایش  “بیا جلوتر” را در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه برد، از ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ هر شب  با نمایش “روی سخنم با شماست!” به صحنه تئاتر باز می‌گردد.
این نمایش پس از چند  ماه تمرین به صحنه خواهد رفت و تنها بازیگر این نمایش مائده کریمیان است و دیگر عوامل نمایش در سایت تیوال معرفی شده اند.
“روی سخنم با شماست!” داستان زنی است که با خطاب قرار دادن کلمات، داستان زندگی‌اش را توصیف می کند.
تهیه بلیت این نمایش از ۹ آبان در سایت تیوال و همچنین به صورت حضوری در عمارت روبرو انجام می شود.

اجرای نمایش “شتر مرغ” در شهرزاد

نمایش “شتر مرغ” به نویسندگی و کارگردانی محمد لهراسبی و تهیه کنندگی امیدرضا سپهری و مهدی کریمپور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

آخرین اجرای گروه تئاتر مربع ۱۱ ، نمایش موزیکال عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری است و این گروه در جدیدترین فعالیت خود، نمایش شتر مرغ را تهیه می کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: چند نفر بدون اینکه بدانند در دنیایی عجیب گیر افتاده اند. در این میان یکی از آنها مدام سعی میکند دیگران را مجاب کند که چیزی این وسط اشتباه است اما…
بازیگران و دیگر عوامل نمایش به زودی اعلام خواهد شد.

آغاز دومین دوره جشنواره مجازی تئاتر کاغذی 

آغاز دومین دوره جشنواره مجازی تئاتر کاغذی در پردیس تئاتر تهران با حضور داوران و شورای سیاستگذاری جشنواره اعلام شد.

حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران و دبیر این جشنواره ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: در روز اول آذر ماه ۱۴۰۰ ضمن رونمایی از پوستر جشنواره با حضور داوران دکتر اردشیر صالح‌پور،رییس یونیمای مبارک،شهرام کرمی،مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵،حامد زحمتکش،مدیر اجرایی دفتر هنرهای نمایشی کاربردی جهاد دانشگاهی،نیما بگلریان ،مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تهران و ساغر لطفی‌نژاد کارشناس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،دکتر فهیمه میرزا حسینی،عضو هیات علمی دانشگاه هنر و عضو هیات مدیره یونیمای ایران، دومین جشنواره مجازی تئاتر کاغذی رسما آغاز شد.

رییس پردیس تئاتر تهران در خصوص برگزاری موفق دور نخست این جشنواره  افزود: سال گذشته بالغ بر ۳۰۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که ۱۱۰۰ اثر به مرحله بازبینی راه یافت و این امر نقطه عطفی در اجرای این برنامه در سطح ملی بود به شکلی که آلن لکوک احیاگر این هنر در جهان معاصر پیامی برای دبیر خانه جشنواره ارسال کرد.

وی افزود: در پی برگزاری موفق دور نخست تصمیم بر این شد تا دومین دوره جشنواره را ویژه خانواده ها و با نگاهی بدیع با محورهایی نظیر آیین اقوام ایرانی،اخلاق مداری،مهربانی ،قصص کهن ایرانی واصلاح الگوی مصرف،کرونا را شکست می‌دهیم و خاطرات مدرسه برگزار کنیم.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از مطالعه فراخوان در پورتال پردیس تئاتر تهران و تهیه فیلم بر اساس محورها و شرایط اعلام شده حد اکثر تا تاریخ 20 دی آثار تولیدی خود را به شماره واتساپ09351005990ارسال کنند.

عالم‌بخش افزود: پردیس تئاتر تهران با شیوع بیماری کرونا با توکل به همدلی و همراهی همکاران دلسوز خود توانسته است در تمام روزهای تعطیل تئاتر در زمینه های مجازی،جهادی،جشنواره ها،تولیدات تلویزیونی،و سینمایی،کارنامه بسیار درخشانی داشته باشد که این امر موجب گردید تا همه همکاران پردیس تئاتر تهران این جمله را به باور همگان برسانند که اینجا چراغی روشن است.

انتهای پیام 

[ad_2]
مهمترین خبرهای روز

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (1)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *